وبلاگ من

درباره همه چی

وبلاگ من

درباره همه چی

پیوندها

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

اتاق مدیریت یکی از مهم ترنی اتاق های یک سازمان یا شرکت می باشد که باید بسیار شیک و با شکوه باشد. در واقع اتاق مدیریت قلب یک سازمان می باشد و باید برای طراحی ان و مبلمان آن هزینه قابل وجه تری در نظر گرفته شود. زمانیکه مشتریان وارد اتاق مدیریت می شوند با مبلمان شیک و طراحی زیبا مواجه می شوند اغلب راغب به بستن قرار داد می شوند.

 چرا طراحی میز مدیریت با سایر میزها متفاوت است؟

میز مدیریت

همانطور که از نامش پیداست میز مدیریت برای اتاق مدیران طراحی می شود و به دلیل اهمیتی بسیار زیادی که دارد در طراحی آن اصول و استانداردهای خاصی رعایت می شود.یک میز مدیریت با باعاد و استاندارد لازمه و زیبایی و کارایی بالا در روحیه مدیران تاثیر بسزایی دارد و می توانددر بهتر انجام شدن روند کارها تاثیر گذار باشد.البته زمانیکه میخواهید یک اتاق مدیرت طراحی شود شما هم به عنوان کسی که می خواهید از آن لوازم استفاده نماید حتما نظرات و پیشنهاد خود را اعلام نمایید.

چرا میز های مدیریت با میزکارمندی متفاوت هستند؟

برای اینکه اتاق مدیریت بسار لوکس و زیبا باشد باید مبلمان آن نیز مدرن و با شکوه باشد. میز مدیریت نباید با میز کارمندی ؛ میز کنفرانس و یا میز کامپیوتر که در شرکت مورد استفاده قرار می گیرد یک اندازه باشد وبلکه باید از نظر زیبایی و اندازه باید بسیار متفاوت باشد. میز مدیریت باید دارای تزئینات بسیار زیبا , مواد اولیه مرغوب و همچنین ساختار بسیار زیبایی داشته باشند. اما اینکه چرا باید میز مدیریت با سایر میزهایی که در شرکت استفاده می شود، متفاوت باشد، دلایل زیادی وجود دارد که عبارتند از:

مهم بودن جایگاه مدیر در یک سازمان

مدیر به عنوان مهمترین شخصیت در شرکت است که تمامی امور اداری بر عهده وی می باشد. به همین دلیل تمامی وسایلی که در اتاق مدیر چیده می شود، نیاز به هماهنگی ویژه دارد. و باید شکوه و عظمت مدیر را نشان دهد و همچنین مدیران به واسطه داشتن اسناد و مارک زیاد باید از میز های بزرگ و جادار استفاده نمایند تا بتوانند تمامی اسناد و مدارک را سازمان دهند و طبقه بندی کنند.

بیشتر بخوانید

هر آنچه در مورد میز مدیریت باید بدانیم

ویژگی های یک میز مدیریت عالی

زیبایی اتاق مدیریت

اتاق مدیریت یکی از اتاق های داخل سازمان است که نسبت به سایر اتاق ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بسیار مشتریان  و همکاران رقیب در هنگام ورود به یکم سازمان به اتاق مدریت مراجعه می کنند بنابراین برای عقد قرار دادهای بزرگ و شکست رقبای تجاری خود باید این اتاق چشمگیر و بسیار زیبا باشد.

رسیدگی هر چه سریع تر به امور سازمان

فعالیتی که در اتاق مدیریت انجام می شود، نسبت به سایر اتاقها و فضای شرکت بیشتر است. از سوی دیگر لازم است تا اداره امور شرکت نیز با سرعت بالاتری انجام شود. وجود یک میز با طراحی استاندارد و اندازه متناسب، می تواند مدیر را در انجام و رسیدگی سریع تر به امور شرکت، یاری دهد.

رسمی بودن اتاق مدیریت

اتاق مدیریت فضای رسمی است که با سایر قسمت های شرکت متفاوت است. به همین دلیل میز مدیریت هم باید متناسب با فضا، رسمی طراحی شود. رنگ های تیره، استفاده از المان های زیبا، مرغوبیت متریالی که برای میز استفاده می شود و .... همگی در طراحی یک میز مدیریت رسمی تاثیر زیادی دارند.

کاربردی بودن میز مدیریت

میز مدیریت با کارایی بیشتری نسبت به سایر میزهای کارمندی داشته باشد. به این معنا که مدیر باید بتواند حداکثر استفاده را از فضای میز داشته باشد. تعبیه کشوهای متعدد برای میز، مدیر را برای جابه جا کردن برخی از اسناد و مدارک یاری می کند. در عین حال میز مدیریت نباید بیش از حد بزرگ و جاگیر باشد تا فضا را برای انجام سایر امور اشغال نکند.

 میزهای مدیریتی چه تفاوتی با میزهای کارشناسی معمولی دارند؟

میز کارشناسی از نوع دیگر میزهای اداری است. این میز برای تسهیل کار برای کارشناسان حاضر در محل کار ساخته و استفاده می‌شود. میز کارشناسی باید صفحه ای بزرگ داشته باشد تا در هنگام کار روی آن فرد بتواند تمام امکانات مورد نیاز خود را در آن داشته باشد. همچنین، با توجه به گذراندن ساعات طولانی میز کارشناسی باید از اصول ارگونومیک پیروی کند تا کمترین مشکلات برای سلامتی فرد را به وجود بیاورد.

میز مدیریت در یک فضای کاری پیش از همه باید نشان دهنده شأن مدیر باشد. این میز باید بزرگ بوده و از متریال بسیار خوب ساخته شده باشد. بهتر است سیستم فایلینگ مورد نیاز مدیر نیز در دل میز او تعبیه شده باشد تا دسترسی به مدارک و لوازم مورد نیاز مدیر آسان باشد.

آیا تفاوت چشمگیری میان میز مدیریت و میز کارشناس وجود دارد؟

بی شک به دلیل ماهیت متفاوت کار مدیران و کارشناسان، تفاوت های زیادی در ظاهر و کارایی میزهای مدیریت و کارشناسی وجود دارد. تفاوت های ظاهری شامل اندازه های میز، متریال و ابزار آلات به کار برده برای ساخت میز و  کمد و سیستم فایلینگ تعبیه شده روی میز است.

مبلمان اداری ویچوب با ساخت انواع میزهای مدیریتی و میز کارشناسی، توانمندی خود در زمینه ساخت انواع میزها و مبلمان اداری را به همه ثابت کرده است. این گروه صنعتی با تکیه بر تیم کارشناسی کارآزموده و طراحان هنرمند و خلاق خود، میزهایی مدیریتی شایسته بزرگ‌ترین مدیران ایرانی را با پیروی از استانداردهای روز اروپا و آمریکا می سازد.

میزهای کارشناسی چند نوع دارند؟

میزهای کارشناسی با توجه به نوع کار افراد در یک محیط کاری دارای تفاوت هایی نیز هستند. انواع مختلفی از میزهای کارشناسی با قیمت های متفاوت در بازار وجود دارند که مدیران شرکت ها با توجه به بودجه مورد نظر آن‌ها را برای کارکنان خود تهیه می کنند. این میزها علاوه بر ظاهر مناسب و کارایی بالا باید بر اساس اصول ارگونومیک ساخته شده باشند تا طی ساعت های کار طولانی در محل کار سلامتی پرسنل و کارشناسان حفظ شود.

  • myblog75 myblog75

شرکت تجارت گستر شایان سازه بزرگترین و مجهزترین گروه سوله سازی در ایران ،مجری و ساخت سوله های صنعتی،دامداری،ورزشی،سوله سبک ،سوله های منحنی و ….می باشد این شرکت با ساخت سوله درعلی آباد کتول در نظر دارد تا با ساخت و اجرای طرح های متنوع، فعالیت نماید.

ساخت سوله و اخذ جواز،درعلی آباد کتول

 شروع کار سوله سازی درعلی آباد کتول معمولا با پی کنی و قالب بندی طبق نقشه فنداسیون  و ساخت اسکلت سوله در کارخانه آغاز می گردد. سپس نصب اسکلت سوله انجام می گردد.

در مرحله بعد پوشش سقف و دیوار تکمیل شده، سپس کف سازی فضای داخل و نصب درب و پنجره اجرا می شود،در ادامه سیستم تهویه و روشنایی ،نصب جرثقیل و نازک کاری به اجرا می رسد.

اخذجواز ساخت:پیگیری اخذ جواز شهرداری، طراحی ساختمان و تکمیل دستور نقشه،طراحی نما،محاسبات سازه و نقشه های تاسیسات برق و مکانیک،ساخت سوله از پی تا کلید را به ما بسپارید.

چرا از سازه فولادی استفاده کنیم؟

مصالح فولادی به صورت کلی دارای نمودار تنش کرنشی هستند که تقریبا در دنیا هیچ مصالحی توانایی داشتن چنین قابلیتی رو نداره.بنابراین از آن ها در ساختمان های فولادی استفاده می گردد.

ساخت اسکلت فلزی (سالن)ورزشی ،علی آباد کتول

از جمله فعالیت های مختلف درعلی آباد کتول فعالیت ورزشی است ،این فعالیت در برخی از رشته ها نیاز به مکان سر بسته دارد تا در آن تمام زوایای یک محیط برای ورزش محیا گردد.ساخت سوله ورزشی در علی آباد کتول را به ما بسپارید .

امروزه دیگر از ساختمان ها سنگین و پرهزینه بتنی استفاده نمی شود سازه های فلزی، و به طور دقیق تر سوله ها در احداث واحدهای مختلفی از جمله سالن های ورزشی به کار گرفته می شوند.


مزایای سالن های مرغداری پیش ساخته درعلی آباد کتول:

  اجرای سالن در حداقل زمان ممکن:

با زمانبندی مناسب و با توجه به پیش ساخته بودن قطعات و بهره گیری از گروههای اجرایی مجرب و متخصص، اجرای سالن درکم ترین زمان ممکن امکان پذیر است.

امروزه با پیشرفت فن آوری، دقت بیشتر به استانداردهای ساخت سالن های مرغداری جهت بالابردن بازدهی و کاهش هزینه های تولید، از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرعت در اجرا و تفکر سرمایه گذاری بلند مدت و نیز رعایت استانداردهای بهداشتی، ساخت سالنهای مرغداری را به سمت ساختمانهای پیش ساخته با عایق بندی مناسب سوق داده است.
 کاهش هزینه های ساخت:

طراحی بهینه و اقتصادی سازه و انتخاب مصالح با کیفیت مناسب و پیش بینی نیازهای یک سالن ایده آل در طراحی سالن، سبب جلوگیری از هدر رفتن مصالح و هزینه های اضافی در عین اجرای دقیق و اصولی سالن می باشد.

تامین شرایط دمایی مناسب برای بهره برداری در کلیه فصول

استفاده از عایق پلی یورتان در بدنه و عایقبندی مناسب سقف پوشش دو پوست های عایق سقف سبب سهولت در کنترل دمای داخل سالن، کاهش مصرف انرژی و تامین شرایط دمای یکنواخت محیط می گردد.

امروزه با پیشرفت فن آوری،دقت بیشتر به استانداردهای ساخت سالن های مرغداری جهت بالابردن بازدهی و کاهش هزینه های تولید، از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرعت در اجرا و تفکر سرمایه گذاری بلند مدت و نیز رعایت استانداردهای بهداشتی، ساخت سالنهای مرغداری را به سمت ساختمان های پیش ساخته با عایق بندی مناسب سوق داده است.

 سهولت در تعمیر و نگهداری:

ساخت سوله درعلی آباد کتول :استفاده از مصالح استاندارد و پیش ساخته درتعویض قطعات و تعمیرات ساختمانی را سبب می شود.

 تامین شرایط بهداشتی بر اساس استانداردهای روز دنیا:

دیواره و بدنه صاف و بدون خلل و فرج، نبودن نقاط خا ک گیر و زوایای مناسب جهت جلوگیری از اجتماع آلودگی و میکروب و طراحی جزئیات مناسب اعم از پوشش قطعات استراکچر و …، تامین شرایط بهداشتی و کاهش خطر بیماری در سالن را سبب می شود.

سوله سالن ورزشی

ساخت سوله درعلی آباد کتول : برای سالن های ورزشی سقف را به صورت شیبدار تولید می کنند و از قطعات سنگین و نیمه سنگین استفاده می کنند.قیمت سوله  ورزشی وابسته به مصالح و موادی است که در آن استفاده می شود و در هر سوله هزینه ها با یکدیگر متفاوت می باشد.سوله های ورزشی بسیار بزرگ هستند.

چه نوع رنگی در سازه استفاده نماییم؟

ساخت سوله درعلی آباد کتول : معمولا برای سوله ها و اسکلت های ساختمانی از رنگ های آلکیدی با ضخامت حدود ۶۰ میکرون استفاده می شود و برای مناطق مرطوب از رنگ های اپوکسی و پلی اورتان استفاده می شود که در صورتی که رنگ اپوکسی لازم به تمیز کاری کامل قطعات و سندبلاست و شات بلاست و یک لایه زینک ریچ و لایه میانی پلی آمید و رویه اپوکسی پلی اورتان هر کدام با ضخامت ۶۰ میکرون جمعا ۱۸۰میکرون می باشد.

فام رنگ هم سلیقه ای می باشد و معمولا از رال رنگ ۵۰۱۵، ۵۰۰۳ و ۲۰۰۴ استفاده می شود.

کدامیک از انواع سقف ها برای سازه ساختمان من مناسب تر است؟

 ابتدا می بایست شرایط پروژه خود را بدرستی تعیین کنید تا بتوانید به پاسخ صحیح دست بیابد.
منظور از شرایط پروژه در واقع و دردرجه اول نوع اسکلت و دردرجه دوم توان مالی و دردرجه سوم محدودیت زمانی اجرای آن است در درجه چهارم متراژ پروژه .
بعنوان مثال اگر اسکلت ساختمان شما فلزی است و توان مالی دارید و درعین حال زمان کمی برای انجام و اتمام پروژه در اختیار دارید سقف عرشه فولادی گزینه مناسبی برای ساختمان شماست.
سقف عرشه فولادی بهترین گزینه برای پروژه های بالای ۱۰۰۰ مترمربع و توجیه  اقتصادی دارد به دلیل بازگشت سریعتر سرمایه.

ساخت سوله گاوداری

با اطمینان می توانم به شما بگویم که شرکت شایان سازه یکی از بیشترین درخواست هایی که برای انجام پروژه دارد ساخت سوله گاوداری (سوله دامداری) می باشد. سوله برای گاوداری بسیار مهم است و در فضای بسیار زیادی باید ساخته شود.

چه نوع رنگی در سازه استفاده نماییم؟

ساخت سوله درعلی آباد کتول : معمولا برای سوله ها و اسکلت های ساختمانی از رنگ های آلکیدی با ضخامت حدود ۶۰ میکرون استفاده می شود و برای مناطق مرطوب از رنگ های اپوکسی و پلی اورتان استفاده می شود که در صورتی که رنگ اپوکسی لازم به تمیز کاری کامل قطعات و سندبلاست و شات بلاست و یک لایه زینک ریچ و لایه میانی پلی آمید و رویه اپوکسی پلی اورتان هر کدام با ضخامت ۶۰ میکرون جمعا ۱۸۰میکرون می باشد.

فام رنگ هم سلیقه ای می باشد و معمولا از رال رنگ ۵۰۱۵، ۵۰۰۳ و ۲۰۰۴ استفاده می شود.

کدامیک از انواع سقف ها برای سازه ساختمان من مناسب تر است؟

 ابتدا می بایست شرایط پروژه خود را بدرستی تعیین کنید تا بتوانید به پاسخ صحیح دست بیابد.
منظور از شرایط پروژه در واقع و دردرجه اول نوع اسکلت و دردرجه دوم توان مالی و دردرجه سوم محدودیت زمانی اجرای آن است در درجه چهارم متراژ پروژه .
بعنوان مثال اگر اسکلت ساختمان شما فلزی است و توان مالی دارید و درعین حال زمان کمی برای انجام و اتمام پروژه در اختیار دارید سقف عرشه فولادی گزینه مناسبی برای ساختمان شماست.
سقف عرشه فولادی بهترین گزینه برای پروژه های بالای ۱۰۰۰ مترمربع و توجیه  اقتصادی دارد به دلیل بازگشت سریعتر سرمایه.

ساخت سوله گاوداری

با اطمینان می توانم به شما بگویم که شرکت شایان سازه یکی از بیشترین درخواست هایی که برای انجام پروژه دارد ساخت سوله گاوداری (سوله دامداری) می باشد. سوله برای گاوداری بسیار مهم است و در فضای بسیار زیادی باید ساخته شود.

مراحل ساخت سوله گاوداری

ساخت سوله درعلی آباد کتول : برای ساخت سوله گاوداری طراحان و تکنسین های این حرفه محیط را برآورده نموده و طراحی را انجام می دهند ،سپس قالب اصلی طرح برش داده می شود و تمامی قطعات لازمه به یکدیگر جوش داده می شود.

در تمامی این مراحل یک به یک کنترل کیفی توسط کارشناسان صورت می گیرد.در ساخت این سوله ها باید ابعاد و اندازه به طور دقیق گرفته شوداین فضا بسیار بزرگ است یک اشتباه کوچک هزینه های زیادی رابرای کارفرمایان به دنیال دارد  و همچنی برای ساخت یک سوله ایده آل باید تمام نکات ریز و درشت در مراحل طراحی و ساخت در نظر گرفته شود.

  • myblog75 myblog75

روش های درس خواندن هرکس با دیگری متفاوت است ، یکی با تمرکز و درجای خلوت و دیگری در فضای آزاد ، یکی دگه هم در با کلی سروصدای اطرافش می تونه به راحتی درس بخونه. پس خیلی راجع به روش های رتبه های برتر کنکور کنجکاو نشید ، همان طوری درس بخونید که متوجه می شد. دیفرانسیل و حسابان نیز یکی از دروس مهم در کنکور هستند که هم مطالعه هم تست زنی یکی از روش های کسب بالاترین نمره در آنها به شمار می آید. ما در ادامه شما را با 10 راه حل ساده برای کسب درصد بالا در دیفرانسیل آشنا میکنیم، با ما همراه باشید

سخت ترین سوالات دیفرانسیل درکنکور از کدام فصل ها طراحی می شوند؟

معمولا سخت ترین سوالات کنکور مشتق و کاربرد مشتق هستند.

زدن تست از چند منبع مختلف را برای دیفرانسیل پیشنهاد می کنید؟

حتما. البته نگاه اجمالی و گذرا و کم عمق روی کتاب تست را پیشنهاد نمی کنم. باید با تست های یک کتاب کاملا کلنجار رفت. بعد از آن اگر وقت باشد سراغ کتاب دیگری برویم بد نیست.

تست های کنکورهای سراسری برای تمرین کافی نیست؟

تست های کنکور البته چند سال اخیر متنوع و خوب هستند ولی شاید کافی نباشند. اگر کسی به درصد های خیلی بالا فکر می کند تست های تالیفی می تواند توانایی ما را برای روبرو شدن با هر تستی در کنکور افزایش دهد.

کدام موضوعات دیفرانسیل بیشتر از دیگر فصل ها به هم مربوط اند؟

حد و دنباله
مشتق و کاربرد مشتق

کدام موضوعات دیفرانسیل بسیار پایه ای محسوب می شوند؟

تابع درجه دو، قدر مطلق و مثلثات و فصل ۱ حسابان

بعد از کلاس درس و آموزش توسط دبیر مستقیما به سراغ حل تست برویم؟ توزیع زمان بین مطالعه و تست زدن چگونه باید باشد؟

به هیچ وجه. لازم است یک سوم زمان در نظر گرفته شده برای دیفرانسیل برای مطالعه دقیق جزوه و حل مجدد تست ها و تمارین جزوه باشد.

بهترین منابع کمک آموزشی برای آموزش یا تست زنی کدام کتاب ها هستند؟

سایت ونوس

پکیج های آموزشی ونوس

جزوه های دیفرانسیل ونوس

دی وی دی های دیفرانسیل ونوس

۵۰% از سوالات کنکور دیفرانسیل از کدام مباحث مطرح می شوند؟

تابع – تصاعد – لگاریتم – دنباله – حد – مشتق گیری

چه پیشنهاد خاصی برای نحوه مطالعه دیفرانسیل و انتگرال و ریاضی پایه یا روش های تست زنی دارید؟

باید تمامی مشکلات پایه ای به تدریج طی سال تحصیلی حل شود چرا که تمامی موضوعات در هم گره خورده اند و گاهی یک تست کاربرد مشتق به موضوعات تابع، مشتق گیری، مثلثات و تعیین علامت ربط دارد. نامید نشدن و تلاش مستمر راه حل نتیجه گیری در دیفرانسیل است.

  • myblog75 myblog75

ا خرید فیلتر هوای خودرو ارزان فکر نکنید که سود کردید زیرا ارزان‌ ترین فیلتر هوا مسلماً بهترین محافظ برای موتور خودروی شما نخواهد بود.در هنگام خرید فیلتر هوای خودرو فیلتری را انتخاب کنید که بازدهی بالا و طول عمر طولانی‌ تر داشته باشد.مسلماً فیلتر هایی با کیفیت بالا گران‌ تر خواهند بود زیرا در ساخت آنها از الیاف با کیفیت‌ تری استفاده می‌ شودتا بتواند بهترین بازدهی را در ظرفیت نگهداری گرد و خاک ارائه دهد.

نکات کلیدی خرید دستگاه تولید فیلتر هوا

برای خرید دستگاه تولید فیلتر هوای خودرو دقت کنید که گارگاهی که دستگاه تولید فیلتر هوا در آن می باشد الزاما محل تولید دستگاه فیلتر هوا نیست.کارگاه تولید دستگاه فیلتر هوا خودرو محلی است که در آن شاسی دستگاه های تولید فیلتر هوا را در حال ساخت مشاهده کنید.

فیلتر هوای خودرو یک قطعه کاملا مصرفی بوده و تولید آن نیز درآمد زا می باشد. اما اخیراً مشاهده شده یک سری شرکت های واسطه ادعای ماشین سازی نموده و با عناوینی مثل طرح توجیهی یا دستگاه دستی تولید فیلتر هوا به همراه قالب سعی درفروش دستگاه های فیلتر هوای بی کیفیت می نمایند.

نقش فیلتر هوا در سوخت

فیلتر هوا مسئولیت تنظیم  هوای ورودی موتور و جذب آلودگی  و ذرات هوا را بر عهده دارد حتی می توان گفت همانظور که ریه در بدن انسان نقش مهم و بسزایی دارد؛فیلتر هوا نیز در اتومبیل تاثیر اساسی دارد و بسیار  ضروری می باشد و در صورتی که به موقع تعویض نشود تنفس خودرو را دچارعواقب و مشکلات خواهد کرد.

چرا باید فیلتر هوا تمیز باشد؟

تمیز نبودن فیلتر هوای ماشین سوخت بنزین را تحت تاثیر قرار می دهد و اگر به موقع عوض نشود و کثیف شود هوا به درستی به سوخت نمی رسد و مصرف سوخت در اتومبیل را افزایش می دهد.

آیا فیلتر هوا در کابین خودرو تاثیر دارد؟

فیلتر هوا علاوه بر موتور خودرو در کابین خودرو نیز کاربرد دارد و هوای ورودی کابین خودرو را تصفیه می کند. می توان گفت بیشترین نقش فیلتر هوا در ماشین ،تصفیه هوای ورودی به موتور و سیستم سوخت خودرو می باشد.

فیلتر هوا را به موقع تعویض کنید

نکات کلیدی خرید فیلتر هوای خودرو : هزینه عوض کردن فیلتر هوای ماشین بسیار کم است و به راحتی قابل تعویض است اما عدم توجه به تعویض به موقع آن می تواند مشکلات و هزینه گزافی به دنبال داشته باشد،بنابراین عدم تعویض به موقع فیلتر هوا از نظر اقتصادی نیز به صرفه نیست و کثیف شدن فیلتر هوا و عدم تعویض به موقع آن علاوه برافزایش مصرف سوخت بنزین باعث ناقص سوختن بنزین و در نتیجه آلودگی هوا می گردد بنابراین می توان گفت فیلتر هوا از محیط زیست نیز حفاظت می کند.

با تعویض به موقع فیلتر هوای اتومبیل و تمیز نگه داشتن آن کارایی موتور خودرو بالا می رود و مصرف سوخت خودرو کامل تر می شود و در مصرف سوخت خودرو صرفه جویی می شود.

نکات کلیدی خرید فیلتر هوای خودرو

برای اینکه بتوانیم فیلتر هوای خودرو مناسبی را تهیه کنیم باید برخی نکات را رعایت کنیم.
مهم ترین نکته در خرید فیلتر هوا خودرو ، اندازه فیلتر هوا است زیرا اندازه فیلتر باید دقیقا با سیستم تهویه مطابقت داشته باشد.به همین جهت ابتدا باید اندازه فیلتر هوا قبلی را در سیستم تهویه اندازه بگیرید.

اندازه گیری ابعاد در فیلتر هوا کار بسیار ساده ای است. همچنین می توانید از دفترچه راهنمای سیستم تهویه نیز ابعاد فیلتر هوا ا به دست آورید.


روش تمیز کردن و استفاده بیشتر از فیلتر هوا 

نکات کلیدی خرید فیلتر هوای خودرو : با ضربه زدن به فیلتر هوا بر روی یک سطح صاف و یا با استفاده از مکنده می توان اندکی عمر آن را تمدید کردو با کاهش رسوبات قسمت های گرفته شده، تا حدی منافذ آن قسمت ها را باز نمود.انجام این کارها رسوبات سطحی را برطرف می کند ولی برای جداسازی ذراتی که با بافت فیلتر ترکیب شده اند،سودی ندارد و بهتر است که با تعویض به موقع فیلتر هوای خودرو ( زمان تعویض فیلتر هوا )عمر موتور را افزایش داد.هرگز فیلتر کاغذی خشک را نشویید، زیرا این کار سبب خرابی فیلتر می شود.

شرکت سام صنعت قومس بهره برداری با هدف خدمت رسانی به صاحبان صنایع،کارخانجات،آماده ارائه مشاوره خدمات فنی و مهندسی در زمینه ی طراحی، ساخت، تامین مواد، نصب و راه اندازی، تولید فیلترهوا، نگهداری و تعمیرات پروژه‌های صنعتی می باشد.

عمومی ترین و پرکاربردترین نوع فیلتر هوا در ماشین

عمومی ترین و پرکاربردترین نوع فیلتر هوا در ماشین ، فیلتر هوای سلولزی یا فیلتر هوای کاغذی می باشد . به منظور جذب بهتر ناخالصی های هوا در فیلتر های هوای سلولزی از یک کاغذ پلیسه دار آکاردئونی استفاده می شود. این نوع فیلتر ها برای به وجود آوردن یک ثبات در ساختار خود از یک فریم پلاستیکی استفاده می نمایند.

این فیلترها ارزان قیمت تر از دیگر فیلترها می باشند اما عمر کمی دارند و باید پس از گذشت مدت زمان کوتاهی با یک فیلتر جدید عوض شوند. فیلتر هوای سلولزی توانایی جذب زیادی دارد و قادر است ۸۰ تا ۹۰ درصد ذرات خارجی را به خود جذب کند.

 کاربرد دقیق تعویض فیلتر هوا در خودروی خود را می دانید؟

 سوختی که وارد موتور می گردد برای سوختن نیاز به هوا دارد پس سوخت قبل از ورود به موتور با هوا آمیخته می شود و سپس به داخل موتور وارد می گردد اما زمانی که فیلتر هوا خودرو شما کثیف شود، پیستون که به سمت پایین می رود برای مکش آمیختن سوخت و هوا ،به مقدار همیشگی سوخت را مکیده اما به دلیل کثیفی فیلتر هوا، هوای کمتری از حالت عادی مکش میکند و این موضوع به دلیل عدم وجود هوای کافی در محفظه احتراق ،باعث میشود بنزین به صورت کامل نسوزد و قدرت کافی را تامین نکند همچنین مقداری از بنزین بصورت نسوخته از اگزوز خودرو خارج می شود.

این مسئله مصرف سوخت شما را به شدت افزایش می دهد و همچنین آسیب زیادی به کاتالیزور و سنسور اکسیژن و در نهایت آسیب به کل خودرو می شود و اهمیت تعویض فیلتر هوا را نشان می دهد.


  • myblog75 myblog75

سمنت برد فقط عبارتی است کوتاه شده. ھر صفحه ای که از جنس سیمان باشد را می توان سمنت برد نامید.سمنت برد ھا می توانند حاوی الیاف و فیبر ھای چوب،فیبر ھای شیشه، فیبر ھای معدنی مانند کلسیم سیلیکات، فیبر ھای آلی مانند سلولوز، و یا ترکیبی از این مواد باشند. به آن دسته از سمنت برد ھایی که حاوی این الیاف ھستند، فایبر سمنت برد یا ھمان صفحات سیمانی الیافدار گفته می شود.برای خرید فایبر سمنت در نهاوند با ما تماس بگیرید.

استفاده از فایبر سمنت درنهاوند

بر طبق آماری که شهرداری نهاوند منتشر نموده است سالانه تعداد زیادی از افراد پروانه ساختمان در شهر نهاوند دریافت می نمایند . این حجم انبوه از ساخت و ساز بیانگر رونق کسب و کار های مربوط به ساختمان است . بنابراین بسیار بدیهی است که معماران و مهندسان شیوه های نوین در ساخت و ساز را بیشتر برای ساختمان سازی بپسندند.

جدا از مسئله شیوه های جدید و نوین در ساخت و ساز ، سرعت اجرای پروژه ها و کم نمودن هزینه ها یکی دیگر از مسائلی است که برای ساختمان سازان بسیار مهم است .بنابراین بسیاری از معماران و ساختمان سازان مصالحی که سرعت بالایی در اجرا و هزینه متعادل و مناسبی را داشته باشند انتخاب می نمایند . از این رو فایبر سمنت از جمله: فایبر سمنت برد ساده ،فایبر سمنت برد ارزان ،فایبر سمنت دی پی ،فایبر سمنت رنگی،یکی از مصالح و تجهیزات ساختمان در شهر نهاوند می باشد .

فایبر سمنت چگونه تولید می شود؟

اگر انتخاب شما به عنوان یک ساختمان ساز استفاده از فایبر سمنت است ، پس حق مسلم شماست که بدانید که چگونه تولید می شود و اجزای تشکیل دهنده آن کدامند .

صفحات سیمانی مصلح شده با الیاف که با نام فایبر سمنت برد یا صفحات سیمانی الیاف دار شناخته می شوند، مخلوطی همگن از سیمان ، سیلیس ، الیاف و آب بوده که در فرایند پیچیده ای به نام ماشین هات چک تولید می شود ، که عمل آوری نهایی آنها هوا خشک یا با دستگاه اتو کلاو،می باشد.

نحوه اجرای فایبر سمنت در ساختمان ها چگونه است ؟

فایبر سمنت برد توسط پیچ بر روی سازه فلزی که روی نما و یا دیوار داخلی یا خارجی ساختمان تعبیه شده است متصل می‌گردد که مشخصات سازه فلزی بسته به نوع کاربرد فایبر سمنت و همچنین نوع ساختمان و تعداد طبقات متفاوت خواهد بود. نکته حائز اهمیت در نصب فایبر سمنت رعایت درزهای انبساط و نحوه آب بندی می‌باشد .

آیا فایبر سمنت عایق رطوبت است؟

صفحات سیمانی الیاف دار به لحاظ این که عمداتاً از سیمان ساخته شده اند ذاتاً با محیط مرطوب و آب سازگاری خوبی دارند ، اما به دلیل وجود الیاف سلولزی در ترکیب آنها و خاصیت جذب آب بالای این مواد در هنگام اشباع شدن از رطوبت چه مستقیم و چه به وسیله بخار و رطوبت موجود در هوا منبسط و در هنگام خشک شدن منقبض می شوند و تنش های ناشی از این کاهش و افزایش طول بر روی محل اتصال نما را دچار مشکل خواهد نمود .

برای جلوگیری از این گونه معایب فایبرسمنت برد در پشت پنل سیلر مخصوص استفاده شده و از روی پنل هم پرایمر و رنگ این وظیفه را انجام میدهند ، تا جذب رطوبت به حداقل رسانده شود .

موارد استفاده از فایبر سمنت در نهاوند چیست؟

از آنجایی که صنعت ساختمان را از مهمترین صنایع مولد و پیشران اقتصادی کشور می توان دانست، پس بسیار بدیهی است که هر چقدر این روند سرعت بیشتری پیداکند و ساختمان سازان و معمارن هر چه سریعتر به سرمایه در گردش خود دست پیدا نمایند ، می توانند رونق بسیاری را برای این صنعت به ارمغان آورند و این مهم جز با کوتاه کردن مراحل اخذ پروانه و استفاده از مصالح جدید که سرعت ساخت و ساز را بالا ببرند ممکن نخواهد بود.

فایبرسمنت برد ایرانی در نهاوند

شهر نهاوند در جنوب استان همدان قرار دارد، زمستان‌هایی سرد و تابستان‌هایی نسبتاً خنک دارد، که جز پشگامان استفاده از روش های جدید ساختمان سازی محسوب شده و فایبر سمنت یکی از محبوب ترین این مصالح می باشد.

انتخاب سازندگان ساختمان انتخاب مصالحی است که ساخت و ساز را تسریع بخشد . فایبرسمنت برد ایرانی انتخاب مناسبی برای این منظور است.

فایبر سمنت برد نما در نهاوند

فایبر سمنت برد در حال حاضریکی از بهترین نوع مصالح موجود برای پوشش دیوار و کف و … می باشد و در نمای ساختمان کاربرد فراوانی یافته است.فایبر سمنت رنگی و فایبرسمنت طرح چوب تنوع زیادی زیادی را در نماسازی به وجود می آورند.

این صفحات برای ساخت و ساز خشک و سیمانی در تمامی ساختمان هایی که با اسکلت فلزی و بتنی ساخته شده اند برای پارتیشن بندی و پوشش دیوار داخلی و سقف و کف استفاده میشوند.

فایبر سمنت دکوراتیو در نهاوند

فایبرسمنت به دلیل داشتن خواصی چون برش پذیری بسیار مناسب ، خم پذیری ، سوراخ شدن و .. میتواند در مصارف خاصی جهت برآورده کردن خواست طراحان و معاران مورد استفاده قرار گیرد و در رقابت با مصالح مشابهی همانند چوب، به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و حریق و شرایط جوی دارای مزایای بیشتری است .

کاربرد های فایبر سمنت برد

از فایبر سمنت برد در پوشش بیرونی ساختمان ، نمای پوسته ایی ساختمان ، نمای پوششی سازه ای سبک ، پوشش های داخلی ساختمان ، پوشش دیوارهای داخلی ، پوشش های دکوراتیو ، زیرسازی کاشی و سرامیک در سرویسهای بهداشتی ، استخرها و فضاهی بسیار مرطوب ، سقف کاذب ، کفپوش کاذب ، دیوار نما و پوشش های ضد حریق مورد استفاده قرار می گیرد و ساختمان سازان به راحتی و با اطمینان از آن استفاده می کنند .

آیا فایبر سمنت برد قادر به تحمل دمای بالا است؟

به دلیل مقاومت بالای صفحات سیمانی الیاف دار در مقابل حریق و همچنین ممانعت از گسترش شعله می توان از این محصول مطابق جزئیات اجرایی تایید شده جهت پوشش سازه های فلزی استفاده نمود .

  • myblog75 myblog75

درب اتوماتیک فادینی،سیستم الکتروهیدرولیک مخصوص درب دولنگه، لولایی پارکینگی است و پرفروش ترین و پر مخاطب ترین مدل ارائه شده می باشد،دارای استانداردهای قابل قبول اروپایی می باشد

توضیحات درب اتوماتیک فادینی مدل NUPI 66

مناسب برای درب های دولنگه با حداکثر طول هرلنگه ۲ متر – درب ۴ متر

بهرمند از موتور هیدرولیک پیشرفته

دارای کلید خلاص کن دستی در مواقع اضطراری

قابلیت اطمینان بالا ، ایمن ، زییا و بدون صدا

قاب محافظ از آلومنیوم آنادایز شده

ویژگی درب اتوماتیک فادینی مدل NUPI 66

نوع محصول جک درب پارکینگ
برند سازنده فادینی
کشورسازنده اصل ایتالیا
مدل NUPI 66
ولتاژجک یا موتور ۲۲۰ولت
قدرت ۴۰۰ کیلوگرم
حداکثر اندازه درب ۲٫۵ متر
قابلیت برق اضطراری ups ندارد
نوع جک ها الکتروهیدرولیک
قابلیت دو زمانه دارد
مدت گارانتی ۴ سال
کلاس حفاظت ip44

بررسی اجمالی جک درب پارکینگ فادینی مدل NUPI 66

جک درب پارکینگ فادینی مدل NUPI 66 یک جک درب پارکینگ با کیفیت و هیدرولیکی است که عملکردی بی نقص دارد نحوه ی عملکرد این نوع سیستم بر خلاف سیستم الکترومکانیکی به صورت فشار بر روغن است.

به این صورت که نیرویی فراوان به روغن وارد می شود و طی چند مرحله این فشار وارده باعث به حرکت در آمدن پیستون ها و در نهایت درب ها می شود.

مزیت نسبت به درب های الکترومکانیکی

مزیت این نوع درب ها نسبت به درب های الکترومکانیکی که به صورت گیربکسی و به کمک چرخ دنده ها کارمی کنند، در این است که، استهلاک بسیار کم تری دارند و البته قدرت زیادی هم تولید می کنند. همچنین دوام و کیفیت عمکردی آن ها مزیت دیگر آن ها به شمار می آید.

مزایای جک درب پارکینگ فادینی مدل NUPI 66

جک درب پارکینگ فادینی مدل NUPI 66 هم به مانند همه ی جک های هیدرولیکی دارای ترددی نا محدود است و گزینه ای بسیار مناسب برای آپارتمان های شلوغ می باشد.

همچنین این جک که از مدار فرمانی هوشمند بهره می برد، می تواند در برابر موانع توقف کند تا از خسارات احتمالی برخورد درب با وسایل نقلیه جلوگیری کند. از نقاط قوت این محصول می توان به کارکرد آرام و کم سر وصدا، عمر و دوام بالا، زاویه بازشوندگی ۱۱۰ درجه ای و مجهز بودن به قفل برقی اشاره داشت و همچنین از نقاط ضعف این محصول هم می توان به عدم پشتیبانی از برق اضطراری و عدم دو زمانه بودن اشاره نمود.

محتویات جک درب پارکینگ فادینی مدل NUPI 66

جک درب پارکینگ فادینی مدل NUPI 66 از محتویات و متعلقات زیر تشکیل شده است:

جک بازویی درب
ریل های جک
ریموت فابریک
فلاشر
چشمی
دفترچه راهنمای نصب
متعلقات نصب

جک درب پارکینگ فادینی مدل NUPI 66

جک درب پارکینگ فادینی مدل NUPI 66 دارای گارانتی و ضمانت نامه ۴می باشد که باعث شده از دیگر جک ها از نظر کیفیت و اعتماد مشتری پیشی بگیرد و باید به این نکته در زمان خرید توجه خاصی داشت. جهت دریافت  اطلاعات بیشتر می توانید با فروشگاه اینترنتی هوشمند در تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • myblog75 myblog75

همانطور که از اسم این دستگاه مشخص می باشد، وسیله ای اتوماتیک می باشد که برای چین کردن انواع کاغذ استفاده می شود. بیشترین استفاده این دستگاه ها در صنعت تولید فیلتر هوا می باشد.

وظیفه دستگاه چین کاغذ کن

همان گونه که تا حدودی همه شما درجریان کار این دستگاه هستید رول های کاغذ وارد دستگاه چین کاغد کن شده و از سوی دیگر، کاغذ به صورت چین شده خارج می شود و سپس توسط دستگاه های اتوماتیک تولید فیلتر هوا ، یک فیلتر هوا برای خودرو تولید می شود.اگر قصد راه اندازی خط تولید فیلتر هوا را دارید می توانید با خرید یک دستگاه کاغذ چین کن بخش بزرگی از فعالیت شرکت خود را به صورت اتوماتیک پیگیری نمایید.

همکاران ما در شرکت صنعت فیلتر سگال در هر زمان در خدمت شما می باشند تا خدمات خود را جهت مشاوره در امر خرید دستگاه های کاغذ چین کن ، و همچنین راه اندازی خط تولید فیلتر هوا به شما ارائه دهند.

مشخصات فنی دستگاه های کاغذ چین کن:

  • ساخت ماشین الات کاغذ چین کن اتوماتیک
  • دارای دو غلتک تیغ به تیغ طرح کشور کره
  • دارای سیستم کانتر (شمارنده پلیت در ثانیه)
  • دارای سیستم علامت زن جهت تعیین خط برش
  • دارای سیستم کانوایر اتوماتیک
  • دارای سیستم برش اتوماتیک
  • دارای سیستم چسب ریز
  • دارای سیستم کنترل سرعت

انواع دستگاه چین کن کاغذ

دستگاه کاغذ چین کن غلتکی
دستگاه کاغذ چین کن تیغه ای
دستگاه کاغذ چین کن زیکزاکی
دستگاه کاغذ چین کن سنگین و گلدار
دستگاه کاغذ چین کن صنعتی

نکاتی مهم در مورد دستگاه‌ های چین کن کاغذ :

  1. سیستم انتقال نیرو در دستگاه‌ چین کن کاغذ حتما باید تسمه تایم باشد.
  2. چنانچه دستگاه این قابلیت را نداشته باشد به علت دقت بالا در سرعت‌ های مختلف دچار مشکل می گردد.
  3. دستگاه‌ های چین کن کاغذی که سیستم انتقال نیروی آن زنجیری باشد سر و صدای زیادی داشته و از ایمنی پایینی برخوردار می باشند و نهایتاً در سرعت‌ های بالا کاربردی ندارند.
  4. دستگاه چین کن کاغذ باید قابلیت چسب زدن اتوماتیک را داشته باشد.
  5. دستگاه چین کن کاغذ حتما باید قابلیت تعویض غلطک را داشته باشد.

اگر بخواهیم برای این دستگاه کاغذ چین کن از لحاظ ورئی کاغذ و خروجی دادنش مثالی بزنیم میتوانیم دستگاههای کارت خوان را مثال بزنیم که رول کاغذ در درون آن قرار میگیرد و رسید

کسر حساب را به شکل یک فیش بیرون می دهد اما تفاوتی که وجوددارد اینجاست که خروجی دستگاه چین کن کاغذ فیلتر هوا به شکل کاغذ های چین شده است.بعد از خارج شدن

کاغذ های چین  شده از این دستگاه ، این کاغذ به دستگاه فیلتر هوا الحاق می شودو در کل خروجی یک عدد دستگاه تولید فیلتر هوا تولید می شود.

قیمت دستگاه چین کن کاغذ

قیمت دستگاه چین کن کاغذ بستگی به عواملی مثل اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بودن برش، یا از لحاظ ساختار انتقال نیرو، تسمه تایم داشتن یا زنجیری بودن دارد.
کیفیت دستگاه چین کن کاغذشاید حالا بهتر متوجه کیفیت دستگاه چین کن کاغذ و کارخانه سازنده آن و قطعات مصرفی دستگاه شده باشید.

استفاده از کاغذ مناسب

هنگامی که قرار باشد فیلتر هوای شما که از این نوع کاغذهای چین شده تهیه شده است، در آزمایشگاه مورد تایید قرار گیرد دچار مشکل شده ونمی‌تواند آیتم گرد وغبار که یکی از آیتم‌های مهم در آزمایش کاغذ فیلتر هوا است را با موفقیت بگذراند.

  • myblog75 myblog75

امروزه از اصطلاحی به نام یونولیت استفاده زیادی می شود. این محصول دارای انواع مختلفی می باشد که در صنعت ساختمان سازس و بسته بندی کاربردی زیادی دارد. در این مقاله به این پرسش ها می خواهیم پاسخ دهیم:یونولیت چیست و چه کاربردی دارد؟ یونولیت چه مزایی دارد؟انواع یونولیت. پس با ما همراه باشید.

یونولیت چیست و چه کاربردی دارد؟

یونولیت که در برخی موارد به آن فیبر سفید هم می گویند، یک ماده ی سبک و متخلخل است که در بسته بندی ها و عایق بندی ها از آن استفاده می شود. رنگ این مواد عمدتا سفید هستند.در حقیت یونولیت یک ماده ای است که از فرایند های پتروشیمی به وجود می آید که نوعی پلیمر سفید رنگ و عایق رطوبت، صدا و دما است.

Styrofoam اصطلاح انگلیسی است که برای یونولیت استفاده می شود. این ماده در ایران با نام های پلاستوفوم ، یونولیت و آکاسیف نیز شناخته می شود. اما نام اصلی این ماده پلی‌استیرن انبساطی (Expanded Polystyrene) یا EPS است. در برخی از کشور همانند بسیاری از کشورهای آمریکای شمالی این ماده نام استایروفوم (Styrofoam) را به خود گرفته است.

انواع یونولیت

  • بلوک های سقفی یا همان یونولیت سقفی
  • ضربه گیر انواع لوازم خانگی و بریق
  • ورق های فوفی با دانسیته ها متفاوت برای مصارف گوناگون

کارخانه تولیدی فرازفوم علاوه بر تولید محصول آمادگی ارسال سفارشات شما کارفرمایان و مهندسین گرامی را به سه استان گلستان گیلان و مازندران داشته و همه ی سفارشات در اسرع وقت ارسال می شود.

استفاده از یونولیت چه مزایایی دارد؟

استفاده از یونولیت مزایای زیادی را به همراه دارد. که از جمله ی آن ها می شود به موارد زیر اشاره کرد:
استفاده از یونولیت باعث می شود، مصرف آهن و فولاد کاهش پیدا کند. یونولیت ماده ای است که در برابر زلزله مقاومت خوبی دارد. یونولیت ماده ای سبک است و این مورد موجب شده است که با استفاده از از این محصول، حمل و نقل ها آسان شود. به علاوه که یونولیت یک ماده نرم است و ضربات وارده به قطعات را خنثی می سازد. این ماده در کاهش حجم بتن نیز تأثیر گذار هست. همانطور که گفته شد این ماده در برابر صدا، حرارت و رطوبت یک عایق بسیار خوبی است.

حتما بخوانید:

نحوه اجرای سقف تیرچه بلوک

خواص مکانیکی فوم فلزی A356 غنی شده با مس و اثر عملیات پیرسازی بر آن

مزیت های استفاده از یونولیت به اختصار:

  • کاهش در مصرف آهن و فولاد
  • مقاوم در برابر زلزله
  • حمل و نقل آسان
  • کاهش حجم بتن
  • عایق در برابر صوت و حرارت

یونولیت در کجاها استفاده می شود؟

از جمله مواردی که در مصرف این محصول کاربرد دارد، می توان صنایع سردسازی ، صنعت ساختمان ها ، بسته بندی های محصولات و وسایل منزل از جمله تشک ، پشتی و مبلمان را نام برد. اکنون بلوک های EPS در بنا ها جایگزین بلوک های سیمانی و سفالی در دیوار و سقف ها شده است.

یونولیت یا پلاستوفوم ها مورد تایید کدام سازمان ها هستند ؟

یونولیت ها و پلاستوفوم ها مورد حمایت وزارت شهرسازی ، وزارت مسکن، مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن و سازمان های بهینه سازی مصرف سوخت هستند و همچنین بلوک های سقفی EPS‌ مورد تایید سازمان آتش نشانی هستند.

یونولیت چه ویژگی هایی دارد؟

  • غیر قابل اشتعال بودن یکی از مهم ترین ویژگی های یونولیت ها و پلاستوفوم ها می باشد.
  • سبکی سازه تا اندازه ۲۰۰ کیلوگرم در هر مترمربع، به این دلیل که هر مترمربع بلوک یونولیت یا پلاستوفوم در حدود ۳ کیلوگرم وزن دارد، به طوریکه هر مترمربع بلوک سیمانی ۱۸۰ کیلوگرم و هر مترمربع بلوک سفالی ۱۲۰ کیلوگرم وزن دارند.
  • بیشتر شدن مقاومت ساختمان و سبک سازی بارهای بی خاصیت و مرده.
  • دوام زیاد محصول ( دوام زیاد و ایمنی بیشتر در زلزله به علت نوع دانسیته و نحوه دانه بندی بلوک و خاصیت ارتجاعی درمقابل ارتعاشات )
  • سهولت ، سرعت و راحتی در اجرای انجام عملیات نصب
  • سهولت در برش

  • کاهش هزینه و مقرون به صرفه بودن قالب بندی سقف ها بی خطر و بی حادثه بودن برای کارگران در حال عملیات به هنگام انتقال به طبقات
    عایق ۱۰۰% صدا، نفوذ ناپذیر حرارت و نفوذناپذیر در برابر رطوبت و یخ زدگی
  • صرفه در مسئله ی اقتصادی که یکی از مهم ترین موارد به شمار می آید ، به علت مصرف کمتر میلگرد و آهن آلات تا حدود ۲۰% و همچنین صرفه جویی در تیرچه هایی از جنس بتن تا فاصله محورهای ۶۰ سانتی متر در سقف
  • صرفه جویی در بتن مصرفی که این مورد بر روی سقف تا میزان ۱۵% به کار می رود .
  • یکی دیگر از موارد مهم در یونولیت ها غیرقابل نفوذ بودن آنها در برابر لانه سازی جانوران موذی و حشرات بدلیل پر بودن داخل یونولیت و یا پلاستوفوم ها می باشد .
  • عدم انباشته شدن نخاله های ساختمانی و نداشتن ضایعات

  • آسان شدن در اندود خاک و گچ ، صرفه جویی تا میزان ۱۵% در سازه با وجود شیارهای ایجاد شده در قسمت زیر بلوک به علت چسبندگی بهتر خاک و گچ
  • کم شدن ضخامت کف سازی طبقات تا حداکثر cm5 به علت عبور تاسیسات از درون بلوک یونولیت یا همان پلاستوفوم

در هنگام خرید یونولیت و فوم به چه نکاتی باید توجه کرد؟

با افزایش استفاده از یونولیت در صنایع مختلف و به خصوص ساختمان سازی باعث شد که افراد زیادی به سمت تولید یونولیت روی آورند.با زیاد شدن عرضه کنندگان و رکود بازار ساخت و ساز ، کاهش خرید یونولیت و رقابتی شدن این بازار متاسفانه بعضی از تولیدکنندگان برای فروش محصول خود مجبور به کاهش قیمت و در پی آن کاستن کیفیت تولیدات خود شده اند.اما همچنان کارفرمایان ، پیمانکاران و مهندسانی هستند که سطح بالای کیفیت و استاندارد بودن کالای خریداری شده را به جنس ارزان ترجیح می دهند. کارخانه فراز فوم البرز به عنوان تولید کننده محصولات مختلف بر پایه پلاستوفوم از جمله یونولیت های سقفی ساختمانی ، فوم و ورق های سردخانه ای سعی در عرضه بهترین نوع محصولات و ارائه آن به خریداران محترم را دارد.

 لیست قیمت یونولیت و فوم

آنچه قیمت فوم و قیمت یونولیت را در بازار تحت تأثیر قرار می دهد، کیفیت این محصولات و همچنین نیاز مصرف کنندگان است. با توجه به نوسنات قیمت برای اطلاع از آخرین قیمت یونولیت سقفی و همچنین آشنایی با نحوه سفارش و خرید این تجهیزات می توانید با کارشناسان فراز فوم تماس حاصل فرمایید.

فروش یونولیت در استان های مازندران، گلستان، گیلان

کارخانه فراز فوم البرز بزرگترین تولید کننده فوم ، انواع یونولیت و ورق های سردخانه ای آماده ارائه خدمات و فروش عمده محصولات خود با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به مشتریان عزیز می باشد. همچنین کارخانه فراز فوم برای رفاه حال مشتریان خود امکان ارسال محصولات خود به استان های مازندران، گلستان و گیلان را فراهم کرده است. برای آگاهی بیشتر می توانید با کارشناسان و مهندسان کارخانه فراز فوم تماس حاصل نمایید.

  • myblog75 myblog75

سه نکته مهم برای پیدا کردن یک ملک واقعا خوب چیست؟ موقعیت مکانی، موقعیت مکانی، موقعیت مکانی. ممکن است این حرف خیلی کلیشه ای شده باشد ولی به طور حتم درست است؟ انتخاب مکان مسئله ای نیست که به سرعت و از روی بی توجهی انجام گیرد. البته کار خیلی دشواری هم نیست، ولی یافتن و تأمین کردن یک موقعیت مکانی خوب پروسه ای است که نیاز به یک سرمایه گذاری زمانی و انجام تحقیقات و بررسی های دقیق دارد. به یاد داشته باشید، انتخاب یک محل نامناسب اتفاقی نیست که به راحتی قابل رفع و رجوع باشد ، شما می توانید برنامه های بازاریابی با طرز تهیه ی سس مخصوصتان را عوض کنید، ولی تغییر مکان مقوله ی دیگری است؟

اگرچه پروسه ی مکان یابی بسیار متغیر است و بستگی به این دارد که شما بخواهید عملکرد خودتان را با اضافه کردن تجهیزات جدید به موقعیت مکانی فعلی، توسعه دهید یا این که برای اولین بار در جستجوی یک مکان مناسب برای شروع کارتان باشید، در هر صورت اصول کلی مکان یابی یکسان است.

موارد مهمی در یافتن مکان مناسب برای راه اندازی فست فود موثر است که در ادامه به نکاتی از آنها اشاره خواهیم کرد :

خودتان و بازار فروشتان را بشناسید

ویژگیهای شخصیتی شما برای راه اندازی فست فود چگونه است ؟

پیش از آن که برای یافتن یک مکان مناسب جهت آغاز کسب و کار خود اقدام نمائید، ابتدا یک فهرست از اموالتان تهیه کنید. فرقی نمی کند که شما یک شخص حرفه ای در تهیه غذاهای چاشنی دار هستید یا فردی هستید که حرفههای مختلفی را امتحان کرده تا به علایق خود پی برده باشید، در هر صورت باز کردن مکانی که در آن خدمات غذایی ارائه می شود، می تواند مسئولیت بزرگ و ترسناکی باشد. از آنجایی که عوامل زیادی برای لحاظ کردن وجود دارند و نیاز به تحقیقات زیادی هست، بهتر است که شما کارتان را با تحقیق بر روی خودتان آغاز کنید. پیشنهاد می شود مطالعه ای بر روی برنامه ی کسب و کار خود داشته باشید تا ببینید آیا عملکرد فست فود شما صحیح است یا خیر.

  • از خودتان چند پرسش بپرسید. پاسخهایی که به این پرسش ها می دهید به شما کمک می کند تا تشخیص دهید آیا آمادگی باز کردن یک رستوران و منابع مورد نیاز برای این کار را دارید یا خیر. همچنین اگر در مورد نوع غذایی که می خواهید ارائه دهید مردد هستید به شما کمک می کند تا تشخیص درستی دهید و تصمیم قطعی تان را بگیرید. به عنوان مثال اگر شما یک شخص شب زنده دار هستید بهتر است که در فکر باز کردن رستورانی که صبحانه سرو می کند نباشید زیرا باید صبح های بسیار زود از خواب برخیزید. در این صورت شما صبحها بسیار عبوس خواهید بود و از این که هر روز سر کار بروید متنفر خواهید شد. صنعت رستوران داری کار بسیار دشواری است حتی اگر عاشق کارتان باشید؛ کارتان را با اتخاذ تصمیمات نادرست و شناختهای اشتباه از خودتان سخت تر نکنید. واقع بین باشید.


  • هدف اصلی شما از راه اندازی مکانی که خدمات غذایی ارائه می دهد چیست؟


  • شخصیت شما چگونه است؟ آیا شما شخص سحرخیزی هستید یا شب زنده دار؟

  • آیا اعضای خانواده تان از تصمیم شما حمایت می کنند و آیا آمادگی انجام این فداکاری را دارند که زمانشان را برای شما صرف کنند؟

  • چه تجربه های مدیریتی دارید؟

  • چگونه بر روی کارهایتان سرمایه گذاری می کنید؟

  • اهدافتان را یکپارچه کنید. اگر شما در پی مکانی هستید که جزئی از کار یکپارچه تان باشد، از همان روش مشابه برای تجزیه و تحلیل شخصیت خودتان” و اهداف سازمانتان استفاده کنید.

  • چه نوع غذاهایی سرو می کنیم؟

  • مشتری های ما از چه قشری هستند؟

  • تا چه حد می خواهیم محدوده ی کاری خود را گسترش دهیم؟

  • آیا می خواهیم اهداف تجاری خود را گسترش دهیم؟

مقدار سرمایه گذاری برای راه اندازی فست فود چقدر است ؟

ارابه را جلوتر از اسب نگذارید. پیش از آنکه غرق یافتن موقعیت مکانی خوب برای رستوران تان شوید، یک برآورد دقیق و درست از شرایط مالی خودتان داشته باشید و مطمئن شوید که آیا می توانید هزینه ها را تقبل کنید یا خیر. این مسئله ی مهمی است، زیرا چنانچه شما تنها مالک آنجا باشید، هنگامی که وارد عرصدی داد و ستد شدید، این شرایط مالی شماست که حرف اول و آخر را می زند.



از خودتان این سئوال های اولیه را بپرسید:

  • وضعیت اعتباری شما چگونه است؟ برای اینکه از سابق اعتباری خود مطلع شوید، باید از بانکهایی که در آنها حساب دارید، کمک بگیرید.

  • چه مقدار از پول تان را برای شروع کار رستوران می توانید سرمایه گذاری کنید؟ اگر شما در فکر سرمایه گذاری هستید به احتمال زیاد متوجه اید که می توانید بر روی بخشی از رستوران تان سرمایه گذاری کنید و یا شخصأ مکان را به طور کلی خریداری نمائید. ولی آیا می توانید پرداخت ماهیانه ی اقساط را تقبل کنید؟

طرز فکر و عقاید شخصی شما برای راه اندازی فست فود چگونه است ؟

اگر شما عضو یک سازمان در حال توسعه هستید، می توانید عقاید و ایده هایتان را به این سازمان بفروشید. حتی اگر به صورت انفرادی کار می کنید لازم است قبل از اینکه عقایدتا را درباره ی فست فود و رستوران  مطرح کنید در پی یافتن مکان مناسبی باشید. پیش از هر چیز موارد زیر را مطالعه کنید:

  • در مورد علایقتان فکر کنید. اگر می خواهید یک فست فود راه اندازی کنید، واقعا باید از کاری که انجام می دهید لذت ببرید چرا که این یک شغل 24 ساعته و همه روزه (24 ساعت در روز و 7 روز در هفته است. به عنوان مثال آیا شما به سبک خاصی از آشپزی علاقه دارید؟ چنانچه عاشق غذاهای فرانسوی باشید، به طور حتم اداره ی یک فروشگاه ساندویچی شما را خوشحال نخواهد کرد. آیا عاشق درست کردن دسر هستید؟

  • آیا عقاید و افکار شما قابل فروش هستند؟ البته این علایق شماست که باید بر روی طرز فکرتان برای گرفتن تصمیم نهایی تأثیر بگذارد، ولی فراموش نکنید طرز فکرتان هر چه باشد، هدف شما این است که آن را به عموم مردم بفروشید. این مسئله را در نظر داشته باشید که چه شما به فکر مشتری ها باشید و چه نباشید در نهایت مشتری ها باید از محصول یا سرویسی که از رستورانتان می گیرند راضی باشند اگر علاقه مندی وجود نداشته باشد، فروشی هم وجود نخواهد داشت. اگر فروشی وجود نداشته باشد، سودی هم وجود نخواهد داشت!

  • یک توازن بین قابلیت فروش و علایق تان ایجاد کنید. این دو فاکتور را همیشه به یاد داشته باشید. چرا که به شما این امکان را می دهند تا به ایده های جدیدی که منجر به رضایت مندی بیشتر شما از مکان جدیدتان می شوند دست یابید.

استاندارد ها و هدف خود از راه اندازی فست فود و فود کورت را مشخص کنید ؟

  • استانداردهای شغلی خودتان را ارتقاء دهید. اگر هنوز راجع به عقاید و دیدگاههایتان نامطمئن هستید، یک راه دیگر انتخاب کنید. استاندارد شغلی تان را ارتقا دهید؛ این کار واقعا به تصمیم گیری شما کمک می کند. استاندارد شغلی باید بگوید که ارزش ها و اهداف شرکتتان چه چیزهایی هستند، مشتری های شما چه کسانی می باشند، مقاصد اقتصادی شما کدامها هستند، اهداف شما چیست، قصد عرضه ی چه محصولاتی را دارید و فروشگاه شما چه نوع فروشگاهی است به نظور ارتقاء استاندارد شغلی تان یک برگه ی کاغذ بردارید، تیترهایی که در زیر آمده را روی آن بنویسید و سپس جلوی هر تیتر را پر کنید:

  • اهداف

  • باورها

  • ارزشها

  • محصولات و مشتری ها

  • بازار خرید و فروش

  • از این اطلاعات استفاده کنید تا بتوانید افکارتان را سازمان دهی نمائید. ممکن است هدف شما این باشد که روزانه 15 درصد سود کسب کنید” یا “یک رستوران سطح بالا که صبحانه سرو می کند تأسیس نمائید. شاید اعتقاد شما این باشد که یک غذای با کیفیت و با قیمت مناسب تهیه کنید. ممکن است مشتریهای شما زوج های جوانی باشند که فرزند ندارند و درآمد کافی دارند. ممکن است مغازهی شما در مرکز شهر باشد و یا در یک روستا”. لازم نیست که استاندارد شغلی شما تا این حد دارای جزئیات باشد؛ تصمیمات ساده می توانند کمک کنند تا بر روی مسیر اصلی تان تمرکز نمائید و ایدههایی که برای رستوران تان در ذهنتان دارید به نحوی سامان دهی کنید.

نحوه ی تشخیص پتانسیل بازار کاری – نگاهی به رقبای خود داشته باشید

زمانی که تصمیم خود را در مورد یک مسئله خاص گرفتید. زمان آن رسیده است که پتانسیل رستوران و بازار کاری خود را ارزیابی نمائید. از خودتان این سئوال را بپرسید که آیا رستوران شما در یک محیط شهری شلوغ و بزرگ موفق تر است یا در یک شهرستان روستایی کوچک؟ در صورتی کارایی بهتری دارد که اکثر مشتریها مجرد باشند یا خانواده؟ کدام دسته از مشتری ها محصولات شما را بیشتر خریداری خواهند کرد؟ روزانه باید چه تعداد مشتری داشته باشید تا بتوانید به اهداف سوددهی خود نزدیک شوید؟

برای این که مطمئن شوید ایده های شما پتانسیل بازاریابی دارند یا خیر، لازم است اطلاعات و آگاهی خوبی نسبت به صنعت رستوران داری داشته باشید. به موارد زیر توجه کنید:


  • انجمن صنف رستوران داران، یک انجمن راهنمای تجاری برای صنعت رستوران داری می باشد. افرادی که در این انجمن مشغول به کار هستند می توانند اطلاعات زیادی مانند سطح دستمزد و درآمد و نیز بازدیدهای عملیاتی به شما ارائه دهند.

  • به وب سایت انجمن صنف رستوران داران مراجعه کنید. حق عضویت شما بر مبنای فروش سالیانه تان و مکانی که در آن مستقر هستید تعیین می شد. همچنین انجمن دارای بخش های منطقه ای است که به احتمال زیاد از ملحق شدن به آنها لذت خواهید برد.


  • مجله ی اینترنتی مربوط به رستوران داری را مطالعه کنید.


  • عضو مجله های صنایع شغلی شوید. چنین نشریات حاوی اطلاعات زیادی دربارهی صنایع می باشند و می توانند در مورد مفاهیم و فناوری های جدیدی که بوجود می آیند اطلاعات مفیدی به شما ارائه دهند که در میان آنها حتی اطلاعاتی راجع به جایگاه قرار دادن ماشین ظرفشویی وجود دارد.

  • شما به طور قطع نیاز دارید که رقبایتان را بشناسید. ببینید چه موسسه های دیگری در بازار اطراف شما مشغول به فعالیت هستند. کدام یک از آنها هم صنف شما هستند و زمینه ی شغل شان مشابه به شما می باشد؟ سعی کنید متوجه شوید که آنها چه محصولاتی را با چه قیمتی به فروش می رسانند .


  • یک مشتری مرموز ” بشوید. یکی از راههای آسان و در عین حال مفرح برای شناسایی رقبا این است که تبدیل به یک مشتری مرموز بشوید. به مغازه ی رقبایتان بروید و از غذاهای آنها بخورید. حتی ممکن است بسیاری از آنها لیست های غذایی داشته باشند که بتوانید آنها را با خود به بیرون بیاورید. به قیمت ها و سرویس ها توجه کنید. غذا چگونه است؟ بشقاب پذیرائی به چه شکلی است؟ آیا آنها خدمات خاصی ارائه می دهند؟ تعداد صندلیها و ظرفیت آنجا چه مقدار است؟ حال و هوای آنجا چگونه است؟ رستورانشان تا چه حد شلوغ است؟ چه بازه ی زمانی شلوغ تر از سایر مواقع می باشد؟


مشاوره راه اندازی فست فود و فود کورت


تا اینجا متوجه شدیم که راه اندازی فست فود با چالش ها بسیاری روبرو است . به هر حال سود بالا در راه اندازی فست فود ، مشکلاتی نیز خواهد داشت . همان طور که خواندید تمام برند های بزرگ فست فود با مشکلاتی روبرو بوده اند . پس اصلا ناامید نشوید و از همین الان با مشاوره با بهترین شرکت راه انداز فست فود به فکر راه اندازی فست فود ویژه و متفاوت باشید .


فراموش نکنید گروه راه اندازی فست فود ست با راه اندزی فست فود های متفاوت در تمام شهر های ایران رزومه عالی دارد . پس حتما قبل از شروع به کار حتما با ما تماس بگیرید .



  • myblog75 myblog75