وبلاگ من

درباره همه چی

وبلاگ من

درباره همه چی

پیوندها

۱۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

 

صندلی کارمندی اسکان مدل S-607 : امروزه همه ما ساعات طولانی از روز را در محل کار خود می گذرانیم و تعداد بسیار زیادی از ما در دفاتر اداری مشغول به کار هستیم. بنابراین انتخاب صندلی اداری مناسب برای فضاهای اداری نقش بسیار مهمی در سلامتی جسمی ما خواهد داشت.این محصول یکی از بین المللی ترین صندلی های موجود در دنیا می باشد که شما میتوانید ان را در تمامی رسانه ای دنیا مشاهده فرمایید. از جمله زیبایی های این محصول ترکیب فلز و چرم است که به دلیل براق بودن فلز جلا و حالتی خاص به این کار بخشیده و دارای استحکام زیادی نیز میباشد یکی از پر فروشترین محصول بازار در حوزه مبلمان اداری نیز می باشد .

ویژگی های صندلی کارمندی اسکان مدل S-607

این محصول بر مبنای اصول ارگونمی بدن طراحی شده ، روکش های این صندلی در جنس های چرم و پارچه هستند . پشتی صندلی کارمندی اسکان مدل S-607 از پروفیل آبکاری شده و و کروم ساخته شده است. پایه های این صندلی مانند سایر صندلی های کارمندی داری چرخ می باشد. استحکام پایه ها و چرخ های این صندلی در آزمایشات مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

این صندلی کارمندی دارای جک قابل تنظیم است که کارمند با توجه به قد خود بتواند آن را تنظیم کند. صندلی کارمندی اسکان مدل S-607 دارای چرخ های روان بوده تا بتواند بر روی هر سطحی چه موکت و جه سنگ و سرامیک به راحتی و بدون ایجاد صدای اضافه حرکت کنند. این صندلی دارای تنظیم زاویه پشتی کمر به همراه قفل کننده آن باشد تا کارمند بتوانید زاویه مناسب را تنظیم کند.

رعایت استاندارد ارگونومی در ساخت صندلی کارمندی اسکان مدل S-607

امروزه ارگونومی ابزاری کارآمد برای تأمین سلامتی نیروی کار و حفظ و ارتقاء بهره وری است. در این راستا ارگونومی ویژگیهای انسانی را مورد مطالعه قرار می دهد و آنگاه ابزار وسائل، تجهیزات محیط کار و زندگی، ساختار های سازمانی فرآیندها و سیستم ها را متناسب با آن طراحی و تنظیم می کند. به همین منظور تمام شرکتها در طراحی تمامی صندلیهای خود اصول ارگونومی را در نظر می گیرد.این اصول در حوزه های ابعادی ، عملکردی ، زیبایی ، مواد مصرفی و کاربری محصول بررسی می شود و با توجه به این الزامات محصولات طراحی می شود.

نحوه ی سفارش صندلی کارمندی و کارشناسی

برای سفارش صندلی کارمندی می توانید با مجموعه وی چوب تماس گرفته و صندلی مورد نظر خود را انتخاب کنید . وی چوب در کمترین زمان محصول را برای شما ارسال خواهد کرد.همچنین وی چوب سلامت کالا را برای شما ضمانت خواهد کرد و گارانتی و خدمات پس از فروش از مزایای خرید صندلی کارمندی اسکان مدل S-607خواهد بود.

  • myblog75 myblog75
 
 

 

باربری گلستان |حمل و نقل در استان گلستان | باربری در گرگان | اتوبار گلستان

حمل و نقل اثاثیه:  حمل و نقل با توجه به نوع بار تغییر می نماید اینکه بار قابل حمل شما ماده غذایی است یا تجهیزات خشک و یا شکستنی بسیار متفاوت است. استفاده از تجهیزات مرتبط با نوع بار، حمل و نقل متفاوت  را شامل می گردد  که این تفاوت در نوع بسته بندی، وسایل و تجهیزاتی که جهت بسته بندی آن در نظر گرفته خواهد شد و همین طور نوع ماشین باربری نیز متفاوت می با شد. حمل اثاثیه باید به شکلی صورت گیرد که کوچک ترین ضربه و خدشه ای به بار و اثاثیه وارد نشده و در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال گردد.

حمل اثاثیه منزل و نکاتی مهم درباره آن

حمل و نقل و ارسال وسایل و اثاثیه منزل جز ترفندهای بسیار مهم است زیرا راننده وسیله نقلیه باید به آدرس و مناطق کاملا آشنایی داشته باشد تا اسرع وقت بدون کوچک ترین اتلاف وقتی به آدرس  مورد نظر رسیده  و از دست اندازها و مکان های که باعث ضربه خوردن به وسایل می شود جلوگیری نماید .

حمل اثاثیه باید توسط افرادی انجام پذیرد که دارای تجربه باشند. استفاده از ماشین های حمل و نقل مناسب بار نیز بسیار مهم است استفاده از باربرهای مسقف و سرپوشیده برای جلوگیری از گرد و غبار، آلودگی، نم و رطوبت ضروری است.  ایمن بودن وسایل بسیار ضروری است. اثاثیه منزل تا زمان رسیدن به مقصد توسط مسئول  باربری بیمه شده و این اطمینان به شما داده شده که وسایل شما دچار صدمه نخواهد شد.

یکی از مسائلی که امروزه با آن روبرو هستیم ، حمل وسایل منزل در هنگام جابجایی خانه میباشد. پیدا کردن اتوبار که خدمات خوب باربری ارائه دهد، در صورت آشنا نبودن با باربری گلستانی ها، کار سختی است.

تعداد بسیاری باربری در سطح شهر فعالیت می کنند اما خدمات باربری مناسبی ارائه نمی دهند. در زمان تماس با یک باربری، از خدماتی که آن باربری ارائه می دهد سوال کنید، هیچکدام از آنها سرویس های باربری که گلستانی ها ارائه می دهند را ندارند.

باربری گلستانی ها با پیشرفت فناوری اقدام به سفارش خدمات باربری بصورت اینترنتی نموده است. اگر شما نیاز به خدمات باربری گلستانی ها داشته باشید ازیک روز قبل به ما خبر دهید تا باربری گلستانی ها یک سرویس مناسب را به شما ارائه دهد.

مزایای باربری گلستان

امانت داری و رعایت حقوق مشتری از اصول اولیه باربری گلستان است
باربری و حمل ونقل لوازم خانگی و اداری
استفاده از کارگران قدرتمند برای حمل و جابجایی وسایل سنگین مانند پیانو ، گاوصندوق ، یخچال ساید بای ساید ، میز نهار خوری 8 نفره و …
ارائه خدمات بسته بندی حرفه ای و اصولی
استفاده از کارگران ماهر و متخصص برای اتوبار و باربری
ارائه مشاوره رایگان جهت تهیه وسیله نقلیه و نکات باربری
حمل بار و اثاث کشی سریع به منزل جدید ، کاهش طول مدت زمان اسباب کشی با ایمنی تضمین شده

 

تیم باربری گلستانی ها مجموعه ای متشکل از کارگران خبره و متخصص در امر بارچینی و بسته بندی , رانندگانی متعهد و خوش برخورد.

ما همواره بهترین خدمات باربری را جهت رفاه مشتریان در حوزه حمل بار و جابجایی ارائه می دهیم ، چرا که اسباب کشی یک پروسه سخت و طاقت فرسا می باشد و باید با صبر و تحمل این کار انجام شود تا وسایل با سلامت کامل به خانه جدید منتقل شوند

برای شروع یک اسباب کشی بی دردسر آماده اید ؟

جهت درخواست سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

09114481870

09374399523

  • myblog75 myblog75

کبودوال مرواریدی که روی خزه ها می لغزد  : استان گلستان یکی از محبوب ترین مکان ها جهت استراحت و گذراندن اوقات فراغت می باشد. اگر بخواهیم اغراق آمیز بگوییم تمام این شهر جاذبه دیدنی است، و میتوان در این شهر شگفتی ها یک تعطیلات تابستانه بی نظیر را سپری کرد. این استان با طبیعت بی نظیری که دارد سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است و آبشار کبودوال نیز از این قاعده مستثنی نیست و یکی از مهم ترین مکان هایی است که مورد توجه توریست های خارجی و مسافران داخلی قرار گرفته است.

زیبایی جنگل های دیدنی استان گلستان با وجود آبشارهایی که در خود دارد دو چندان می شود. با نگاهی به جغرافیای طبیعی این جنگل ها تقریبا همه جای استان گلستان از وجود آبشارهایی بهره مند است. شیب تند رشته کوه های البرز که خود سرچشمه رودهای فراوانی است باعث شده آبشارهای کوچک و بزرگ بسیاری از نواحی مختلف سرازیر شود و جلوه‌های زییایی را ایجاد کرده است.

گلستان شهر چشمه ها و آبشار ها

از زیباترین آبشار های این استان می توان به آبشار شیرآباد، لوه، کبودوال، گلستان، باران کوه، زیارت، دوآب و شادان (هفت طبقه) اشاره کرد که هر کدام در گوشه ای از این استان سرسبز سکنی گزیده اند و زیبایی این استان را صد برابر کرده اند.

اگر شما قصد سفر به این استان رویایی را دارید سایت گلستانیها جهت اجاره سوئیت در علی آباد میزبان تمامی شما مهمانان گرامی این استان سرسبز می باشد.

موقعیت آبشار کبودوال

آبشار کبودوال نمونه‌ای نادر و منحصر به فرد در استان گلستان است که پتانسیل ثبت جهانی شدن را نیز دارد.این آبشار در 5 کیلومتری جنوب شرقی شهرستان علی آباد کتول در عمق دره‌ای در دل جنگل و دامنه کوه هارون با ارتفاع 1780 متر واقع شده است. سرچشمۀ آبشار به ارتفاع حدود 30 متر بالاتر از آبشار خزه ای کبودوال است. همچنین ارتفاع آبشار 12 متر، عمق حوضچه 2 متر و وسعت منطقه قابل استفاده گردشگری آن 550 متر است.

بیشتر بخوانید

از جاذبه های شگفت انگیز علی آباد کتول چه میدانید

در ابتدای راه تابلویی آبشار کبودوال را «زیباترین آبشار خزه‌ای ایران» معرفی می‌کند و همین کافی است تا گردشگران با هیجان و انگیزه‌ی بیشتری مسیر را برای رسیدن به آبشار طی کنند. بساط کافه‌داران وسوسه‌‌ی «چای آتیشی» را در دل ما زنده می‌کند. پرندگان انگار برای ما می‌خوانند و صدای آب موسیقی طبیعت را کامل می‌کند. مسیر بهسازی شده و چند پل برای عبور از رودخانه ساخته شده است؛ با خیال راحت از رودخانه می‌گذریم.

کبودوال مرواریدی که روی خزه ها می لغزد

وقتی سفر به کبودوال را انتخاب می کنید نمی شود در آنجا عکس یادگاری نگرفت. این آبشار بزرگ خزه ای در دل دامنه کوه مارون جای گرفته است و همچنین تعداد زیادی چشمه از دل کوه بیرون می آید و به پیشواز گردشگران می رود و شما را به سرانجام یک آبشار بی نظیر هدایت می کند. در این مسیر شما با بازی سنگ و سبزه و آب همراه می شوید و چشمان شما خیره به دنیای زیبایی ها می شود. آب به چه زیبایی روی سنگ ها و خزهها می لغزد و رقصان کنان بر روی زمینمی ریزد.

دسترسی به آبشار کبودوال

مسیر راه را پیموده اید و به بخش پارکینگ رسیده اید. شما در اینجا پارک می کنید که در واقع همان ابتدای مسر جنگلی می باشد. مسافرین گرامی باید طول مسیر رسیدن به آبشار را پیاده طی کنند که در حدود نیم ساعتی می شود. تمام مسیر سنگفرش و دارای پله ی باشد.حدود 320 پله سنگی و حدود 170 متر ارتفاع تا سرچشمه آبشار طی خواهد شد که برای افرادی با بیماری‌های قلبی و تنفسی توصیه نمی‌شود.

امکانات رفاهی آبشار کبودوال

از جمله امکانات رفاهی، احداث 6 چشمه سرویس بهداشتی، پل سنگی، نرده‌های بتونی و دیواره سنگی جهت بهبود دسترسی به آبشار است.
این پارک با تنوع و تراکم پوشش گیاهی یکی از زیستگاه های گیاهی با ارزش به حساب می آید که با ایجاد زیرساخت ها و منطقه بندی مناسب و واحدهای پذیرایی متناسب با الگوی معماری پارک و محیط پیرامون آبشار می‌توان زمینه‌های جذب گردشگران بیشتری را فراهم کرد.

آب رودخانه و آبشار کبودوال که در محل تفرجگاه عمومی علی‌آبادکتول جریان دارد، قابلیت شرب داشته و در مسیر آن نیز سکوها و چادرهای انفرادی و گروهی برای استفاده گردشگران ایجاد شده است.
از آنجایی که در این سد ماهی وجود دارد می‌توان شاهد حضور پرندگان آبزی و کنارآبزی مانند انواع اردک‌ها، غازها و قوهای وحشی بود. بنابراین این سد و اطراف آن را می توان به عنوان سایتی مناسب جهت پرنده نگری معرفی نمود. گردشگران در مسیر بازدید از آبشار کبودوال، در کنار این سد توقف کرده و به تماشای مناظر مشغول می‌شوند. تلفیق سد با طبیعت، در هر 4 فصل سال هر بیننده‌ای را مسحور خود می‌کند.

موزه تاریخ طبیعی کبودوال

در محدوده‌ی پارک کبودوال موزه‌ی تاریخ طبیعی برای بازدید عموم راه‌اندازی شده که قطعا ارزش دیدن دارد. با گشتی در این موزه با نام گیاهان و درختانی که در طول مسیر آبشار می‌بینید، آشنا می‌شوید و لذت یک گشت‌وگذار علمی را به سفرتان اضافه می‌کنید. علاوه بر انواع گونه‌های گیاهی منطقه، در موزه‌ی تاریخ طبیعی کبودوال با گونه‌های جانوری منطقه هم آشنا می‌شوید.

کبودوال آبشاری چهار فصل

این منطقه از معتدل ترین مناطق ایران به شمار می رود و در همه ی فصول سال زیبایی های خاص خود را دارد اما در بهار و تابستان به دلیل طبیعت سرسبز و آب و هوای گردشگران بیشتری را به سمت خود جذب می کند.

در فصل بهار و تابستان  این آبشار دارای سرسبزی منحصر به فردی در اطراف ابشار می باشد و هر بیننده ای را به سمت خود جذب می کند.

 

  • myblog75 myblog75

نقش فیلتر هوا بر کارکرد خودرو | در مراجعه به تعمیرگاه های خودرو و چکاپ کلی، همیشه یکی از بخش های موتور که مورد بررسی قرار می گیرد، فیلتر هوا خودروست.فیلتر هوای اتومبیل در واقع ماسک تنفسی است که باعث می‌شود موتور خودرو هوای تمیز و عاری از هر گونه گرد و خاک را مکش نماید. این فیلتر‌ها اکثرا از جنس کاغذ مخصوص با منافذ و روزنه‌های استاندارد ساخته می شوند و چون یک بار مصرف هستند می بایست پس از میزان کارکرد مشخصی تعویض شوند.

نقش فیلتر هوا بر کارکرد خودرو

فیلتر هوا یکی از بخشها مهم موتوری در خودروست که در عملکرد هوارسانی به پیشرانه خودرو نقش مهمی دارد. معمولا افرادی که به دنبال بهبود عملکرد خودروی خود هستند و می خواهند با کمتری هزینه کارایی خودروی خود را بهبود ببخشید به تعویض و یا تغییر نوع فیلتر هوای خودروی خود می پردازند.وجود فیلتر بسیار الزامی است اما فیلتر کثیف هم از ورود هوای کافی به موتور جلوگیری کرده و مشکلات خاصی را پدید می آورد. فیلتر هوا یکی از ارزان‌ترین قطعات برای تعویض بوده و صاحب خودرو نیز قادر به تعویض آن است. فیلتر هوا معمولاً در محفظه‌ای مستطیلی یا مربعی شکل قرار گرفته که درپوشی توسط پیچ یا گیره بر روی آن بسته شده است.

نقش فیلتر هوا در بر کارکرد خودرو

نقش فیلتر هوا بر کارکرد خودرو

تاخیر در تعویض فیلتر هوا چه پیامدی را به دنبال دارد؟

تاخیر در تعویض فیلتر هوا موتور می تواند مصرف سوخت ماشین شما را تا ۲۵ درصد افزایش دهد. فیلتر‌های هوا در خودرو دارای تنوع هستند و به هنگام تعویض خودرو باید دقت کرد که کدام یک از آن‌ها برای خودرو مناسب‌تر هستند.پیشنهاد می شود اگر در مناطق پر گرد و غبار زندگی می کنید فیلتر هوا هر ۵۰۰۰ کیلومتر تعویض شود اما در هوای معمولی فیلتر هوا تا ۷ الی ۱۰ هزار کیلومتر نیز می تواند به صورت مناسبی عملکرد خود را انجام دهد.

همچنین محل استقرار فیلتر هوای ماشین، در خودروهای مختلف متفاوت است و در صورتی که این فیلتر به خوبی در جای خود قرار نگیرد عمل فیلتراسیون نیز به نحو احسن انجام نشده و می تواند خساراتی را برای خودرو به همراه داشته باشد.

فیلتر هوا را تعویض یا تمیز کنیم ؟

فیلترهای هوا دارای ظرفیت مشخصی هستند و می تواند میزان مشخصی گرد و غبار و آلاینده ها را جذب کرده و در خود نگه دارد. این فیلترها با پر شدن ظرفیتشان باید تعویض شود. معمولاً ظرفیت فیلترهای کاغذی را ۵ هزار کلیومتر در نظر می گیرند. توصیه می شود تا با تعویض به موقع فیلتر هوا به عملکرد بهینه موتور خودروی خود کمک کنید. برخی تصویر می کنند با شستشوی فیلتر می توانند مجدداً از آن استفاده کنند اما حتی در صورت شستشو نمی توانید ذراتی که با بافت فیلتر ترکیب شده را از آن جدا کنید.

naghshehfilterhava2-cegal

نقش فیلتر هوا بر کارکرد خودرو

تاثیرات فیلتر هوا بر روی کارکرد ماشین

تعویض فیلتر هوا به طور مرتب موجب افزایش طول عمر موتور می‌شود. زیرا فیلتر هوا از ورود آلودگی‌هایی چون گرد و غبار و دیگر آلاینده‌ها به موتور جلوگیری می‌کند.فیلتر هوا یکی از ارزان‌ترین اجزای ماشین است. با تعویض به موقع این فیلتر از هزینه‌های بسیار زیادی که یک فیلتر آلوده می‌تواند بار بیاورد معاف می‌شوید.

تنظیم میزان هوای ورودی موتور و جذب ناخالصی ها

فیلترهای هوا انواع مختلفی دارند، اما عموما همگی از نوع فیلتر های کاغذی اند. تعویض فیلترهای هوا هم کار بسیار ساده ای است و حتی نیازمند مراجعه به تعمیرگاه ها نیست. فیلترهوا نقش ریه در بدن انسان را دارد و در صورتی که به موقع تعویض نشود تنفس خودرو به کلی دچار مشکل خواهد شد.با تعویض به موقع فیلتر هوا و تمیز نگه داشتن آن راندمان خودرو به طور موثری افزایش پیدا می کند و احتراق سوخت فرایند کامل تری خواهد داشت، به همین دلیل تاثیر مستقیمی بر مصرف سوخت شما نیز دارد. فیلتر هوا باید دارای تراکم مناسبی باشد تا ذرات و آلودگی های هوا را به خوبی جذب کند، اما در صورتی که بیش از حد متراکم بوده و یا به موقع تمیز نشود، توان مکش خودرو کاهش پیدا کرده و حتی عمر مفید خودروی شما نیز کاهش می یابد.

اگر فیلتر هوای ماشین کثیف باشد

فیلترهوا تاثیر به سزایی در سوخت بنزین اتومبیل شما دارد، به طوریکه با مسدود یا خراب شدن فیلترهوا، به میزان کافی سوخت به محفظه احتراق وارد نمی شود، و یا به خوبی مشتعل نمی شود. در صورت وجود چنین مشکلاتی عملکرد و قدرت خودرو شما به طور کامل تحت تاثیر قرار می گیرد.فیلتر هوا همچنین علاوه بر تامین اکسیژن پیشرانه، هوای ورودی به کابین را هم تصفیه می کند. اما برخلاف نقش مهمی که فیلتر هوا در خودرو دارد عده ای از اهمیت آن غافل بوده و حتی با توجه به قیمت ارزانی هم که دارد در تعویض یا تمیزکردن آن اهمال کاری می کنند.

نقش فیلتر هوا بر کارکرد خودرو

نقش فیلتر هوا بر کارکرد خودرو

چرا باید فیلتر هوا را تعویض کنیم؟

کاهش مصرف سوخت

یکی از بزرگ ترین دلایل تعویض منظم فیلتر هوا، کاهش مصرف سوخت است. براساس برخی تحقیقات صورت گرفته، تعویض فیلتر هوای کثیف، باعث کاهش مصرف سوخت شده و تا ۱۴ درصد عملکرد بهتر خودروهای کاربراتوری را در پی دارد. تعویض به موقع فیلتر هوا، باعث بهبود ۶ تا ۱۱ درصدی شتاب خودروهای انژکتوری نیز می‌شود. فیلتر هوای تمیز باعث بهبود جریان هوای ورودی به موتور شده، عملکرد آن را افزایش داده و مصرف سوخت را کاهش می‌دهد.

این را هم بخوانید

کاربرد دستگاه چین کاغذ کن

چطور از عمر مفید فیلتر هوا مطلع شویم؟

کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای

فیلتر هوای کثیف باعث کاهش جریان هوای ورودی به موتور شده که این امر باعث خفگی موتور می‌شود. کاهش ورود هوای تمیز به موتور، به معنای نیاز بیشتر به سوخت است تا انرژی کافی برای حرکت خودرو تولید شود. به علت احتراق با درصد بالای سوخت در موتور، گاز‌های گلخانه ای نظیر دی اکسید و منواکسید کربن و ترکیبات نیتروژن دار در دود اگزوز افزایش خواهند یافت و موجب آلودگی هوا می‌شود.

افزایش طول عمر موتور

مهمترین عنصری که فیلتر‌ها تصفیه می کنند گرد و خاک است. خاک متشکل از ذرات سیلیس می‌باشد که بسیار محکم و دارای نقطه ذوب بالایی است. این ذرات می‌تواند با نفوذ به محفظه سیلندر موجب فرسایش شدید رینگ‌ها و دیواره سیلندر و حتی یاتاقان‌ها شود که هزینه‌های تعمیر سنگینی به بار می آورد. مسلما تعویض فیلتر هوا که قیمت ارزانی دارد، بسیار به صرفه‌تر از تعمیر موتور است.

  • myblog75 myblog75

مبلمان اداری چه تاثیری بر زیبایی محل کار دارد؟ مبلمان اداری در واقع یک عضو جدا نشدنی از یک شرکت یا سازمان می باشد و برای راه اندازی یک شرکت باید درابتدا به فکر تجهیزات و خرید مبلمان اداری متناسب با محل کار خود باشید.انتخاب و خرید مبلمان اداری متناسب استارت آغاز یک فعالیت و حرفه می باشد. حضور مبلمان اداری در یک سازمان یک امر مهم و بدیهی می باشد و در واقع می توان گفت هویت و انسجام یک شرکت می باشد.

مبلمان اداری چه تاثیری بر زیبایی محل کار دارد؟

همانگونه که همه شما در جریان امور اداری هستید مبلمان اداری یکی از مهم ترین لوازم یک سازمان می باشد و به عنوان یک نیاز اساسی و مهم در نظر گرفته می شود. حالا که از میزان اهمیت مبلمان اداری آگاه هستید باید برای خرید بهترین مبلمان اداری اقدام نمایید. در زمان خرید مبلمان اداری باید در ابتدا کسب و کار خود را به طور کامل بشناسید و با طراحی داخلی و حساب شده اقدام به خرید کنید. شما اگر در هنگام خرید مبلمان اداری تمامی جوانب را در نظر بگیرید در نهایت یک محیط آرام و با نظمی را برای خود به وجود آورده اید و تاثیر بسیار مثبت و خوبی بر روی کار خود گذاشته اید.

مبلمان اداری چه تاثیری بر زیبایی محل کار دارد؟

البته ناگفته نماند که همانگی مبلمان اداری باعث زیبایی بی نظیر و خیره کننده ای می شود و در روحیه کارکنان و مشتریان تاثیر خوبی دارد و بدین گونه بهره وری و راندمان کاری شما افزایش پیدا می کند.اما باید از کیفیت و استاندارد مبلمان اداری برای ایمنی و سلامت بدن نیز به راحتی عبور نکنیم و در هنگام خرید علاوه بر زیبایی، استاندارد بودن میز ها و صندلی ها و ... را ملاک قرار دهیم.

مبلمان اداری چه تاثیری بر زیبایی محل کار دارد؟

تناسب میان مبلمان اداری و فعالیت را حفظ کنید

یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید باید دقت کنید تناسب میان مبلمان و فرد استفاده کننده می باشد و برای هر فردی باید میز اداری و صندلی اداری مجزا خریداری شود. معمولا میز مدیریت با میز کارمندی و میز کامپیوترمتفاوت است و هر کدام از آنها کاریی خاصی دارد و برای پست های متفاوتی طراحی شده است. به عنوان مثال میز مدیریت در ابعاد و سایز بزرگتر طرای می شود و بدلیل اینکه یک مدیر مدارک و اسناد بیشتری دارد معمولا جادارتر می باشد ولی میز کارمندی در سایز کوچکتر و با طراحی های کمتری تولید می شود. در برخی موارد حتی جنس ساخته شده هر یک از ین میز ها به واسطه پست با یکدیگر متفاوت است.

میز مدیریت به واسطه قدرتمندترین میز در یک سازمان معمولا از چوب و طراحی ها و کنده کاری های زیادی تولید می شود اما میز کارندی می تواند از ام دی اف و یا فلز ساده نیز باشد.

مبلمان اداری چه تاثیری بر زیبایی محل کار دارد؟

مبلمان اداری چه تاثیری بر زیبایی محل کار دارد؟

آیا محصولات مبلمان اداری را می شناسید؟

مبلمان اداری دارای دسته بسیار گسترده ای می باشد که شامل میز اداری، میز مدیریت، میز کنفرانس , صندلی اداری , صندلی کارمندی و ... می باشد. البته قفسه ها , کتابخانه , پارتیشن نیز در دسته مبلمان اداری قرار دارد. عموم محصولات اداری شامل همین موارد و بیش تر منظور میز و صندلی می باشد. البته همه این موارد بنا به درخواست شما و بر اساس سفارش شما عزیزان قابل طراحی و ساخت می باشد و شما به راحتی می توانید مبلمان اداری مورد علاقه خود را سفارش دهید و در کم ترین زمان تحویل بگیرید.

مبلمان اداری چه تاثیری بر زیبایی محل کار دارد؟

چرا مبلمان اداری را از ویچوب باید خرید؟

در بازار عمومی و دنیای مجازی مراکز بسیار زیادی در حال فعالیت در زمنیه فروش مبلمان اداری هستند. اما چرا ما توصیه می کنیم که از فروشگاه اینترنتی وی چوب خریداری کنید. پاسخ ما این است که ما در زمان خرید بهترین مشاوره را در راستای خرید بهترین مبلمان اداری به شما ارائه می دهیم و همچنین ما در زمنیه چینش و طراحی داخلی می توانیم به شما کمک کنیم. شما هر سوالی را که در رابطه با مبلمان اداری باشد و نحوه چیدمان ,نوع جنس, کیفیت و میران بازدهی و طول عمر محصول و تمامی سوالت شما از این قبیل را پاسخگو هستیم.علاوه بر این موضوع قیمت های ما بسیار پایین بوده و تنوع کار های ما نیز بسیار بالا می باشد.

مبلمان اداری چه تاثیری بر زیبایی محل کار دارد؟

نحوه سفارش محصول از فروشگاه ویچوب

شما در ابتدا وارد وب سایت ما می شوید و در هر کدام از بخش هایی که می خواهید خرید کنید وارد می شوید و محصولات مورد نظر خود را می بینید و در صورت انتخاب روی افزودن به سبد خرید کلیک کنید و تمامی مشخصات محصول را مشاهده و تایید کنید و در پایان سفارش خود را ثبت نمایید. مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت و محصول را برای شما ارسال می کنند.البته شما می توانید مبلغی را در ابتدای کار به عنوان بیعانه پرداخت کنید و در پایان کار و تایید شما بقیه مبلغ لازم را نیز پرداخت می کنید و کار را تحویل می گیرید.

  • myblog75 myblog75

نمای خانه با قدرت فایبر سمنت برد : خانه الماس اتریش: این خانه یکی از زیباترین خانه های واقع درنزدیکی سواحل اتریش می باشد. این خانه در داخل یک مجتمع طبیعت ساخته شده است،که د رنگاه کلی مانند یک رشته ای از مروارید می باشد. این ساختمان دارای خطوط منظم و یکنواختی دارد که یکی از جنبه های مهم در طراحی می باشد.

خانه الماس دراتریش

این خانه دارای دو چهره متفاوت می باشد در حالی که از پشت ساختمان به صورت یک خانه سنتی مشاهده می شود و در قسمت دیگر که رو به دریاچه می باشد دارای ساختاری کاملا مدرن و آزاد می باشد ولی با این وجود دو طرف ساختمان به یکدیگر متصل است و هیچگ.نه شکافی بین آنها وجود ندارد.یکی از مهم ترین زیبایی این ساختمان استفاده از فایبر سمنت برد در نماسازی می باشد.

نمای خانه با قدرت فایبر سمنت برد

نمای خانه با قدرت فایبر سمنت برد

در نمای ساختمان از یک بافت فایبر سمنت برد با قدرت و پرجنب و جوش استفاده شده است که شما تا به حال هیچ کجا ندیده اید و نگاه منحصر به فرد توسط فرایند تولید پویا به طور خاص هماهنگ شده مشخص می شود.  تغییرات طبی طبیعی در تطابق رنگ و چشم انداز حتی بین پانل به طور برجسته بر صحت مواد تأکید دارد. فایبر سمنت برد از خانه در برابر رطوبت و اثرات آب و هوایی بسیار مقاوم هستند و سالهای طولانی این اجازه را به شما می دهند که از نمای خانه خود لذت کامل را ببرید.

نمای خانه با قدرت فایبر سمنت برد

مزایای استفاده از فایبر سمنت در ساخت و ساز

– وزن سبک صفحات سیمانی الیافدار موجب کاهش وزن کلی ساختمان و در نتیجه مقاومت بیشتر سازه در برابر نیروهای بیرونی وارده از جمله زلزله می شود. در ساختمانهای سنتی وزن زیاد سازه موجب ریزش آوار و مقاومت کمتر در برابر زلزله، باد و طوفان می شود.
– زیرسازی فلزی صفحات فایبر سمنت موجب ایجاد استحکام در اسکلت سازه شده و نقش موثری در تحمل نیروهای وارده بر سازه را ایفا می کند.
– در سیستم ساخت و ساز خشک نیازی به استفاده از آب، گچ، میلگرد، آجر، بلوک سیمانی، خاک، شن و ماسه و … نبوده از اینرو علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها موجب کاهش هزینه های ساخت و ساز و پرتی حاصل از مصالح ساختمانی می شود.
– افزایش سرعت اجرای پروژه ناشی از سرعت بالای نصب نسبت به ساخت و ساز سنتی و نیاز به تعداد افراد کمتر جهت اجرای پروژه در مقایسه با ساخت و ساز سنتی.

بیشتر بخوانید

ایده های خلاقانه نما با فایبر سمنت برد

ایده های برتر نما با فایبر سمنت برد

نمای خانه با قدرت فایبر سمنت برد نمای خانه با قدرت فایبر سمنت برد نمای خانه با قدرت فایبر سمنت برد نمای خانه با قدرت فایبر سمنت برد

  • myblog75 myblog75

با توسعه علم و فن آوری مواد در مهندسی عمران، مواد بتنی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار مصالح ساختمانی در سراسر جهان است. مهمترین مزیت بتن، قدرت فشرده سازی آن است. با این حال، نقص های بسیاری برای مواد بتنی وجود دارد، از قبیل عملکرد ضدمیکردگی پایین، استحکام کششی کم و غیره. به منظور غلبه بر نقص مواد بتنی، بسیاری از محققان تحقیقات زیادی برای بهبود خواص بتن، به ویژه سختی بتن انجام داده اند. ثابت شده است که استفاده از الیاف می تواند خواص مکانیکی و دوام بتن را بهبود بخشد.

تفاوت مصالح سنتی با فایبر سمنت برد

فایبر سمنت برد نسل جدیدی از مصالح ساختمانی

فایبر سمنت برد نسل جدیدی از مصالح ساختمانی متشکل از سیمان، الیاف طبیعی یا مصنوعی به‌ استثنای آزبست و در بعضی موارد سیلیس، آهک و دیگر افزودنی‌ها برای افزایش مقاومت‌های مکانیکی و شیمیایی است.این محصول به‌صورت ورقه‌ای، نواری و تایلی تولید و کاربردهای بسیار متنوع در صنعت ساختمان دارد.شاید یکی از مهم‌ترین دلایل توسعه استفاده ازاین محصول قیمت فایبر سمنت برد می باشد که بسیار مناسب آن مخصوصاً در کاربرد در نمای ساختمان در مقایسه با سایر مصالح باشد.

تفاوت مصالح سنتی با فایبر سمنت برد

مزیت استفاده از فایبر سمنت برد

مصالح نوین ساختمان سازی در سالهای اخیر با توجه به گسترش صنعت ساخت و ساز و توسعه فرهنگ شهر نشینی رواج زیادی یافته است. با توجه به اهمیت عواملی همچون کاهش هزینه های تمام شده، کاهش نیروی انسانی درگیر در پروژه، سرعت در اجرای پروژه و در نتیجه اتمام زود هنگام پروژه و کاهش هزینه ها موجب جایگزینی و استفاده از انواع مصالح نوین ساختمان سازی شده است. استفاده از انواع مصالح نوین ساختمان سازی که دارای دوام و استحکام بیشتر، مقاومت در برابر فشارهای وارده و نیروهای طبیعی و ماندگاری و طول عمر بیشتر نسبت به مصالح ساختمانی سنتی باشند مورد استقبال گسترده پیمانکاران و افراد فعال درصنعت ساختمان گردیده است.

ساخت و ساز خشک

امروزه جهت معرفی سازه های جدید به عنوان جایگزین سازه های فلزی یا بتنی و سنگی رایج، اقداماتی صورت گرفته و هدف اصلی آن نیز استفاده از تکنولوژی و انتخاب سازه ای مناسب ، مستحکم و متکی بر مصالح روز دنیا جهت رسیدن به کیفیت مطلوب و صرفه جویی در وقت و هزینه می‌باشد.

یکی از راهکارهای رفع مشکلات ساختمان سازی، کنار گذاشتن ساخت و ساز سنتی یا “پوشش تر” می‌باشد و شامل دیوارهای نما و داخلی اکثر ساختمان هایی می‌شود که از مصالح سنگین (بلوک، آجر، سنگ،چوب …) با زیرسازی ملات ساخته شده اند. این مصالح معایب و عوارض بسیاری از جمله: ۱- بالا برد وزن بسیار زیاد بنا ۲- کند بودن عملیات ساخت ۳- ضایعات زیاد و پرت مصالح ۴- ایجاد آلودگی و گرد و خاک در هنگام ساخت و تخریب ۵- عدم کنترل کیفیت مصالح متصل کننده (ملات) در زمان ساخت ۶- اتصال ضعیف و احتمال ریزش هنگام زلزله و افزایش خسارات مالی و جانی،۷- ایجاد خستگی زود هنگام و پایین آمدن کیفیت کار را به همراه دارد.

پانل های سیمانی الیافدار از ترکیب سیمان، آب، مواد معدنی، الیاف سلولزی و سیلیس و توسط ماشین هات چک و دستگاه اتوکلاو فرآوری و ساخته می شوند.

تفاوت مصالح سنتی با فایبر سمنت برد

تفاوت مصالح سنتی با فایبر سمنت برد

مزایای مصالح نوین ساختمان

  1. سهولت در اجرا و نصب فایبر سمنت برد
  2. سرعت بالای اجرای مصالح نوین ساختمان سازی از جمله فایبر سمنت برد
  3. مقاومت در برابر عواملی همچون رطوبت، آتش سوزی، اشعه ماوراء بنفش، حشرات و موریانه
  4. اجرای ساخت و ساز خشک بدون نیاز به استفاده از مصالح
  5. سهولت در اجرا و امکان تعبیه تاسیسات، شبکه برق، لوله های آب، هواکش و سایر موارد در سقف کاذب فایبر سمنت برد
  6. مصالح نوین ساختمان سازی از جمله فایبر سمنت برد دارای وزن بسیار سبک بوده و موجب کاهش وزن کلی سازه می گردند.
  7. دارای نمای زیبا و پوشش فوق العاده جهت نمای ساختمان
  8. مقاومت عالی در برابر نیروهای فشاری و کششی ناشی از تغییرات دمایی و ترک خوردگی
  9. صفحات سیمانی الیاف دار دارای سطح صیقلی و صاف بوده لذا امکان نصب کاغذ دیواری، رنگ آمیزی و روکش کاری سطح بدون نازک کاری آن وجود دارد.
  10. اکثر مصالح نوین ساختمان سازی مانند فایبر سمنت برد دوستدار محیط زیست بوده و فاقد مواد شیمیایی مضر برای سلامتی هستند.
  11. قابلیت اجرا در نمای ساختمانهای بلند مرتبه، برجها و انواع سازه های بتنی و فلزی
  12. قابلیت رنگ پذیری در فایبر سمنت برد و امکان همگونی با دکوراسیون
  13. مصالح نوین ساختمان سازی بدلیل سهولت در اجرا و سرعت بالای کار نیاز به حداقل نیروی انسانی مورد نیاز دارد.

تفاوت مصالح سنتی با فایبر سمنت برد

تفاوت مصالح سنتی با فایبر سمنت برد

مشکلات کنونی ساخت و ساز با مصالح سنتی

  • کندی پیشرفت اجرایی پروژه‌ها به دلیل روش های ساخت و ساز سنتی
  • کیفیت پائین ساختمان‌ها به دلیل گرانی هزینه نظارت
  • اقتصادی نبودن پروژه‌ها به دلیل طول عمر پائین ساختمان‌ها
  • گرانی مسکن و ساختمان به دلیل ناتوانی سیستم عرضه روش سنتی در برابر افزایش روز افزون تقاضای ساختمان

 

  • myblog75 myblog75

نکاتی که باید درباره بیمه بدنه بدانیم : بیمه بدنه برخلاف بیمه شخص ثالث اختیاری است و یکی از انواع بیمه‌ای است که به یک ‌وسیله‌نقلیه تعلق می‌گیرد.

شخص بیمه‌گذار می‌تواند با پرداخت مبلغ مشخصی به عنوان حق‌بیمه به شرکت بیمه، وسیله‌نقلیه خود را در برابر خطراتی که ممکن است برای خودرو به وجود بیاید، بیمه کند.

بیمه بدنه، نوعی از بیمه غیراجباری است که معمولاً برای صاحبان وسایل نقلیه بعد از بیمه شخص ثالث که پوشش بیمه‌ای الزامی است، شهرت خاصی دارد. مطابق آیین نامه بیمه بدنه اتومبیل (آیین نامه شماره 53؛ مصوب 9 اسفند 84)، بیمه بدنه، در حالت پایه برخی خسارات را پوشش میدهد. همچنین میتوان با خرید پوششهای اضافی برای بیمه بدنه، ریسک حوادث ناخواسته دیگری را که ممکن است پیش آید، پوشش داد. ضمناً طبق قانون جبران برخی خسارات توسط بیمه بدنه غیرممکن است.

جالب است بدانید بیمه بدنه تنها برای خودروها قابل خریداری نیستند. طبق قانون و بنا بر اساس آنچه در واقعیت رخ میدهد. بیمه بدنه نه تنها برای خودرو بلکه برای هواپیما، کشتی، کِشنده و ... نیز خریداری میشود

نکاتی که باید درباره بیمه بدنه بدانیم

پوشش‌های اصلی بیمه بدنه به شرح ذیل است:

مورد سرقت واقع شدن خودرو.

حادثه و تصادفات رانندگی.

واژگونی و سقوط خودرو.

پیشامدهای غیر منتظره همچون؛ حریق، آتش ‌سوزی، انفجار و صاعقه.

پوشش‌های اضافی( جانبی) بیمه بدنه به شرح ذیل است:

جبران خسار‌ت‌ وسیله‌نقلیه در برابر حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و فوران آتش‌فشان

سرقت لوازم و قطعات خودرو

پاشش رنگ و اسید بر روی خودرو

شکستن شیشه

پرداخت هزینه ایاب‌وذهاب

نوسانات بازار

خسارات وارد شده بر بدنه خودرو بر اثر کشیده شدن میخ و یا اشیای نوک‌تیز

خسارت‌های ناشی از کاهش ارزش خودرو

هزینه توقف خودرو در زمان بروز حادثه

پوشش حذف استهلاک

پوشش حذف فرانشیز

خسارت‌های وارد شده به خودرو خارج از مرز‌های کشور

خسارت‌های وارد شده بر بدنه خودرو بر اثر آزمایش سرعت و حمل مواد منفجره.

همچنین بیمه بدنه خودرو، خساراتی را که در جریان نجات خودرو یا در حین انتقال آن پیش میاید، متقبل میشود. خسارت باتری خودرو و لاستیکهای خودرو نیز تا میزان 50 درصد قیمت نو پوشش داده میشوند.

علاوه بر این خسارات اصلی، خساراتی دیگر را بیمه بدنه خودرو با پرداخت حق بیمه بیشتر پوشش میدهد. برای مثال، هزینه‌های متعارفی که برای نجات خودرو، جلوگیری از بیشتر شدن خسارت و انتقال خودرو به تعمیرگاه پرداخت میشود، حداکثر تا 20% قابل جبران هستند.

نحوه‌ محاسبه بیمه بدنه خودرو

در نحوه محاسبه بیمه بدنه ، حق ‌بیمه بدنه برخلاف بیمه شخص ثالث مقدار و نرخ پایه مشخصی ندارد و براساس انتخاب پوشش‌های مختلف توسط شخص بیمه‌گذار و تخفیف‌های متفاوتی که شرکت‌های بیمه بر آن اعمال می‌کنند، متغیر می‌باشد. به همین دلیل مقایسه قیمت بیمه‌ بدنه در شرکت‌های مختلف بیمه، نکته بسیار مهمی قبل از خرید این بیمه است.

نرخ بیمه بدنه سال 98

نرخ پایه بیمه بدنه خودرو، براساس ارزش خودرو ارائه می‌شود. به این معنی که هر چه ارزش خودروی شما بیشتر باشد، قیمت بیمه بدنه آن نیز بیشتر خواهدشد.

نرخ نهایی و قابل پرداخت بیمه بدنه براساس ارزش خودرو، مدل خودرو، سال ساخت خودرو، پوشش‌های اضافی و تخفیفاتی که توسط شرکت‌های مختلف بر آن قابل اعمال است، محاسبه می‌شود

نکاتی که باید درباره بیمه بدنه بدانیم . بیمه بدنه پاسارگاد در گرگان

چرا باید الحاقیه بیمه بدنه خریداری کنیم؟

با توجه به نوسانات نرخ ارز، قیمت خودروهای وارداتی بین 50 تا 100 درصد افزایش یافته است.همچنین خودرهای داخلی نیز با افزایش قیمت سرسام آوری روبرو شده اند.

طبق ماده 10 قانون بیمه در صورتی که مالی به کمتر از قیمت واقعی خود بیمه شده باشد، بیمه گر در زمان بروز خسارت متناسب با مبلغ بیمه‌نامه مسئول پرداخت خسارت خواهدبود. برای مثال اگر شخصی خودرو خود را به ارزش 70 میلیون تومان بیمه بدنه کرده و ارزش فعلی آن به 140 میلیون تومان رسیده باشد، در صورت بروز حادثه و در زمان پرداخت خسارت شرکت بیمه به تناسب ارزش قبلی خودرو خسارت را پرداخت خواهدکرد، به همین دلیل بیمه مرکزی اعلام کرده‌است تا آن دسته از بیمه‌گذارانی که ارزش خودروی آن‌ها افزایش پیدا کرده‌است، نسبت به صدور الحاقیه اقدام کنند و سرمایه بیمه خود را به حد واقعی برسانند.

تخفیف بیمه بدنه خودرو چگونه محاسبه می شود؟

کسانی که بیمه بدنه خود را می‌خواهند تمدید کنند اگر سابقه عدم خسارت بیمه بدنه داشته باشند می‌توانند از آن هنگام خرید بیمه بدنه استفاده کنند و از تخفیف‌هایی بهره‌مند شوند

تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی متعلق به خودروهای صفر کیلومتر

تخفیف ۱۰ درصدی مخصوص خرید نقدی در تمام شرکت‌های بیمه

تخفیف عدم‌خسارت بیمه بدنه

تخفیفات ویژه بیمه بدنه پاسارگاد

بسیاری از شرکت های تخفیفات ویژه تری نیز به دارنگان بیمه بدنه در نظر می گیرند. به طور مثال اگر بیمه عمر پاسارگاد داشته باشید می توانید از تخفیف بیمه بدنه استفاده کنید

تخفیف بیمه بدنه برای هیئت علمی دانشگاه : بیمه پاسارگاد به اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها تخفیف‌هایی هنگام خرید بیمه بدنه ارائه می‌دهد

تخفیف بیمه بدنه برای ایثارگران : ایثارگران می‌توانند هنگام خرید بیمه بدنه تخفیف دریافت کنند

تخفیف بیمه بدنه برای مناطق آزاد :ساکنان مناطق آزاد می‌توانند هنگام خرید بیمه بدنه پاسارگاد تخفیف بگیرند.

تخفیف بیمه بدنه دارندگان تخفیف : کسانی که بیمه بدنه خود را می‌خواهند تمدید کنند اگر سابقه عدم خسارت بیمه بدنه داشته باشند می‌توانند از آن هنگام خرید بیمه بدنه استفاده کنند و از تخفیف‌هایی بهره‌مند شوند

تخفیف بیمه بدنه برای دارندگان بیمه شخص ثالث : بیمه پاسارگاد به بیمه‌گذاران بیمه شخص ثالث خود هنگام خرید بیمه بدنه تخفیف می‌دهد

تخفیف بیمه بدنه برای دارندگان بیمه عمر: بیمه پاسارگاد بیمه‌گذاران بیمه عمر خود نیز تخفیف‌هایی هنگام خرید بیمه بدنه می‌دهد

تخفیف بیمه بدنه برای خودروی صفر کیلومتر: بیمه پاسارگاد هنگام خرید بیمه بدنه برای خودروهای صفرکیلومتر تخفیف در نظر می‌گیرد.

تخفیف بیمه بدنه برای خودروی وارداتی خودرو وارداتی

خودروهای وارداتی هم در برخی از شرکت‌های بیمه مشمول تخفیف‌هایی هنگام خرید بیمه بدنه می‌شود

نکاتی که باید درباره بیمه بدنه بدانیم . خرید بیمه بدنه پاسارگاد در گرگان

مهلت پرداخت خسارت بیمه بدنه توسط بیمه‌گر چقدر است؟

شرکت بیمه باید تا پایان 15 روز کاری نسبت به پرداخت خسارت اقدام کند و در حالت سرقت کلی این 15 روز به 60 روز تبدیل میشود

در هنگام فروش خودرو، بیمه بدنه را چگونه فسخ کنیم؟

در هنگام فروش خودرو، میتوان بیمه بدنه را فسخ و باقی حق بیمه بدنه را تا تاریخ سررسید از بیمه‌گر دریافت کرد. همچنین درصورتیکه بیمه‌گذار بخواهد میتواند بیمه بدنه خودروی خود را به مالک جدید بسپارد و تعهدات شرکت بیمه در قبال مالک جدید ادامه پیدا کند.

نکته مهمی که در این میان مطرح است آن است که در صورت انتقال مالکیت خودرو، بیمه‌گر هیچ گونه مسئولیتی در قبال خسارتهای واردشده در مقابل مالک جدید ندارد؛ بنابراین درصورتیکه هنگام خرید خودرو، فروشنده اصرار بر آن کند که میتوان خسارت واردشده به خودرو را از طریق بیمه بدنه دریافت کرد، خریدار نباید این موضوع را قبول کند؛ چراکه بیمه بدنه متعلق به شخص است نه خودرو

نکاتی که باید درباره بیمه بدنه بدانیم

 

خسارت بیمه بدنه را چگونه دریافت کنیم؟

 

خسارت واردشده به خودرویی که دارای بیمه بدنه است، اصطلاحاً میتواند خسارت کلی یا جزئی باشد. خسارت کلی، هنگامی به وقوع میپیوندد که خودرو دچار خسارتی جبرانناپذیر شود. به طور دقیق، هنگامی که خودرو به سرقت رود و تا 60 روز پیدا نشود یا زمانی که مجموع هزینه‌های تعمیر و تعویض قسمتهای زیاندیده خودرو به همراه هزینه‌های نجات از سه چهارم قیمت روز خودرو در هنگام حادثه بیشتر باشد.

آیا بیمه بدنه خارج از کشور هم خسارات را پوشش میدهد؟

مطابق قانون، پوششهای قرارداد بیمه بدنه به صورت پیشفرض مربوط به خسارتهایی است که در محدوده جغرافیایی کشور رخ میدهد. البته با خرید پوشش اضافی ترانزیت میتوان بیمه‌گر را نسبت به حوادث خارج از کشور متعهد کرد
  • myblog75 myblog75

مزایای استفاده از قابلمه گرانیتی : اگر شما از کدبانو های با سلیقه و حرفه ای در امر آشپزی باشید ، حتما تا حالا یا از ظروف گرانیتی استفاده کرده اید و یا احتمالا به طور اجمالی با آنها اشنایی دارید . ظروف گرانیتی به تازگی جای خود را در آشپزخانه ها باز کرده و از ظروف مورد علاقه کدبانو های ایرانی محسوب می شود . اما چه ویژگی هایی باعث شده است تا سرویس قابلمه گرانیتی به این محبوبیت برسد ؟ وجه تمایز قابلمه گرانیتی نسبت به بقیه ظروف چیست ؟ آیا می دانید چگونه می توان عمر ظروف گرانیتی را دوبرابر کرد ؟ حتما در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با مزایای استفاده از قابلمه های گرانیتی آشنا کنیم .

جنس به کار رفته در قابلمه گرانیتی از چیست ؟

شاید تصور کنید که در قابلمه های گرانیتی از سنگ گرانیت استفاده شده است اما اینگونه نیست. در حقیقت این نام بدلیل وجود دانه های خالدار بر روی سطوح این ظروف است که همانند سنگ گرانیت به نظر می رسد. تولید قابلمه گرانیتی توانست مزایای محصولات قبلی همچون تفلون و سرامیک را در هم ادغام کند و به محصولی بی نظیر تبدیل شود. 

enlightenedمیزان نچسب بودن قابلمه گرانیتی در برابر قابلمه های سرامیکی بیشتر بود که این مهمترین ویژگی در قابلمه های گرانیتی بود و معایب پوشش تفلون عدم مقاومت در برابر ساییش بود که این امر همچون پوشش های سرامیکی در قابلمه های گرانیتی رفع گردید.. سرویس قابلمه گرانیتی به گونه ای است که می توان گفت مزایای تفلون و سرامیک را در خود جمع کرده است

مزایای استفاده از قابلمه گرانیتی

نسبت به سایر سرویس های قابلمه استحکامو داوم بیشتری دارد.

از سوختن غذا در برابر حرارت مستقیم جلوگیری می کند .

قابمله گرانیتی در مصرف روغن بسیار با صرفه است.

مزایای تفلون و سرامیک را در خود جمع کرده است.

.میزان نچسب بودن آن دو برابر سایر ظروف است

نگه داشتن گرما در مدت زمان طولانی از ویژگی های بارز سرویس های قابلمه گرانیتی است.

مزایای قابلمه گرانیتی اطمینان کالا

heartراحتی در شستشو

شستشو و تمیز کردن قابلمه های گرانیتی بسیار ساده بوده و تنها کافی است از یک ابر نرم برای پاک آن استفاده نمائید.

heartمقاومت در برابر ضربه

قابلمه های گرانیتی اطمینان کالا در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند. .

heartعدم نیاز به روغن

در قابلمه گرانیتی دیگر برای سرخ کردن غذا و سبزیجات نیاز به استفاده از روغن نیست و همین امر موجب شد تا این محصول مورد استقبال عموم مردم برای طبخ غذاهای سالم قرار گیرد

.

قیمت سرویس قابلمه گرانیتی

 قیمت سرویس قابلمه بسته به نوع ، تعداد پارچه و سایز آن متفاوت خواهد بود. قطعا مواد اولیه سازنده از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت سرویس قابلمه است. شرکت اطمینان کالا تلاش کرده است تا با حذف واسطه تمامی سرویس قابلمه قیمت درب کارخانه بدست شما مشتریان عزیز برساند.

چگونه می توان عمر ظروف گرانیتی را دوبرابر کرد ؟

  1. استفاده از قاشق چوبی یا پلاستیکی
  2. قرار دادن قابلمه برروی شعله و حرارت ملایم
  3. استفاده از مواد شوینده استاندارد
  4. شستشو با ابر نرم
  5. عدم استفاده از سیم ظرفشویی
  6. عدم قرار گرفتن دسته قابلمه در معرض حرارت

برند اطمینان کالا را بی شک می توان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان لوازم آشپزخانه در ایران دانست که سابقه ای درخشان چند ساله در این زمینه دارد. شرکت اطمینان کالا فعالیت خود را در سال 1390 در زمینه تولید ظروف آشپزخانه با پوشش نچسب آغاز نموده و تا به امروز یکی از فعالان حرفه ای در این صنعت می باشد امروزه محصولات این شرکت در خاورمیانه به فروش می رسد و قطعا طرفداران زیادی دارد. محصولات اطمینان کالا به دلیل کیفیت بسیار بالا، طراحی های متنوع، نوآوری، استفاده از مواد اولیه با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش باعث شده است تا این برند در ایران نیز طرفداران بسیاری داشته باشد.

  • myblog75 myblog75

نحوه مطالعه ریاضیات گسسته برای کنکور و معرفی منابع معتبر : تعداد سوالاتی که در درس ریاضی کنکور مطرح می شود ،که 28 درصدش مربوط به ریاضیات گسسته است. اگر بتوانید این مبحث را به طور جدی بخوانید می توانید نمره ریاضی خود را افزایش دهید. اما نحوه مطالعه گسسته باید بسیار دقیق باشد. اما کار را برای خودتان سخت نکنید، هر جور که راحتید و در هر ساعتی که خواستید این درس را مطالعه کنید. ما در ادامه به نکات ضروری در نحوه مطالعه ریاضیات گسسته می پردازیم. همچنین منابع خوب و معتبری را نیز به شما پیشنهاد خواهیم کرد

فصل اول: گراف و کاربردهای آن

برای این فصل حتما دی وی دی آموزش جامع آنالیز ترکیبی کنکور تدریس استاد دادبام را مطالعه و خریداری کنید

در این فصل روش مطالعه گسسته ، مطالب زیر مورد بررسی قرار گرفته است:

معرفی و کاربردها: ابتدا به معرفی و تعاریف بحث گراف پرداخته شده و چند گراف کاربردی مانند گراف مشاغل و گراف بازه‌ها معرفی شده‌اند. در این قسمت باید بتوانید تعداد گراف‌های قابل تولید را در حالات مختلف به دست آورید. همچنین شمارش حالات توزیع مشاغل بین داوطلبان و تشخیص اینکه گرافی، گراف بازه‌ها هست یا نه، از مطالب این قسمت است .

مفاهیم (مرتبه، اندازه، درجه، مسیر، دور): در قسمت بعدی مفاهیم اصلی گراف و تعاریف مرتبط به بحث گراف مانند مسیر و دور معرفی شده‌اند. نامساوی‌های موجود بین مرتبه و اندازه و ماکزیمم و مینیمم درجات رئوس، رابطه‌ی بین مجموع درجات رئوس با تعداد یال‌ها، شمارش تعداد مسیرها و دورها خصوصاً در گراف کامل از مطالب اصلی این قسمت است. همچنین تعاریف مرتبط به مسیر و دور مانند همبندی، بخش‌های جدا از هم، فاصله، گراف همیلتنی و گراف اویلری از دیگر مطالبی است که اکثراً در قسمت تمرینات کتاب مورد توجه قرار گرفته است.

درخت: یکی از مهم‌ترین گراف‌ها به علت اینکه مرز دقیق همبندی و ناهمبندی را مشخص می‌کند و معرف گرافی که با حداقل یال‌ها همبند است، درخت است. باید نکات و قضایای مهم درخت که در کتاب و تمرینات مطرح شده (مانند حداقل تعداد رأس‌های درجه یک و رابطه‌ی بین یال‌ها و رئوس) را به خوبی بشناسید.

گراف و ماتریس: در پایان این فصل برای بیان منظم و تسهیل در معرفی و استفاده از گراف نمایشی ماتریسی از گراف ارائه شده است و انتظار می رود دانش‌آموز پس از سپری کردن این قسمت، تمام مطالبی که در قسمت‌های قبلی آموخته است را بتواند به صورت ماتریسی شبیه‌سازی کند .

فصل دوم : نظریه اعداد و روش مطالعه گسسته

در این فصل، مطالب زیر در مورد روش مطالعه گسسته مورد  بررسی قرار گرفته است:

استقرا و خوش‌ترتیبی: دو اصل استقرای ریاضی و خوش‌ترتیبی و کاربردهای‌شان معرفی شده‌اند.

تقسیم‌پذیری: در این قسمت به تعریف تقسیم‌پذیری و ویژگی‌های مهم آن پرداخته می‌شود. باید بتوانید تعیین کنید یک چند‌جمله‌ای چه هنگامی بر یک چند‌جمله‌ای دیگر تقسیم‌پذیر است.

الگوریتم تقسیم: حالت کلی قضیه‌ی تقسیم و کاربردهای آن در پیدا کردن باقیمانده و خارج قسمت تقسیم در این قسمت بررسی شده است. تقسیم با مقسوم و مقسوم‌علیه منفی، یافتن خارج قسمت بدون یافتن باقیمانده، دسته‌بندی اعداد بر اساس باقیمانده‌ی تقسیم‌شان بر یک عدد، از دیگر نکاتی است که به الگوریتم تقسیم مربوط می‌شود.

نمایش اعداد در مبناهای مختلف: در این قسمت نمایش اعداد در مبناهای مختلف و تبدیل یک عدد در یک مبنا به مبنای دیگر، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نحوه مطالعه ریاضیات گسسته برای کنکور و معرفی منابع معتبر سایت ونوس

اعداد اول: تعریف و قضایای مربوط به اعداد اول و اعداد مرکب در این قسمت مورد بررسی قرار گرفته است. اعداد اول با این که به ظاهر یک تعریف ساده است، اما مسائل بسیار متنوعی را شامل می‌شوند. برای مثال از اثبات نامتناهی بودن اعداد اول می‌توان تست‌های متنوعی را حل نمود!

قضیه‌‌‌‌‌‌ی بنیادی حساب و کاربردها: یکتایی تجزیه‌ی اعداد به عوامل اول و مسائلی که با توجه به تجزیه‌ی اعداد به عوامل اول قابل حل‌اند، در این قسمت مطرح شده است. همچنین به دست آوردن توان یک عامل اول در تجزیه‌ی یک عدد به عوامل اول، محور حل تعدادی از سؤالات است.

برای یادگیری این فصل دی وی دی جمع بندی آنالیز ترکیبی گسسته استاد دادبام را خریداری و ببنید

ب.م.م و اعداد متباین: از مهم‌ترین مباحث مطروحه در این فصل، تعریف بزرگ‌ترین مقسوم علیه مشترک و اعداد متباین و قضایای مهمی است که به آن ارتباط دارد. وسعت و تنوع مسائلی که در بحث ب.م.م مطرح می‌شود و تعداد سؤالات بسیار زیاد این قسمت در کنکور سراسری شاهدی بر اهمیت فوق العاده‌ی این بحث است. تمام تمرینات کتاب در این قسمت باید موشکافانه مورد بررسی قرار گیرد، چون بسیاری از خواص ب.م.م و مسائلی که در این فصل قابل طرح است، با توجه به تمرینات کتاب قابل حل است.

ک.م.م: در ادامه‌ی بحث ب.م.م، کتاب به معرفی کوچکترین مضرب مشترک دو عدد می‌پردازد که مانند ب.م.م از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است. در این دو بحث، خصوصاً یافتن ب.م.م و ک.م.م عبارات جبری و دارای متغیر مورد توجه سؤالات تستی قرار دارد. تقسیم دو متغیر به دو جزء مشترک (ب.م.م) و غیر‌مشترک که نسبت به هم اولند (متباین سازی)، شاه کلید حل بسیاری از سؤالات در این دو قسمت است.

– همنهشتی و کاربردها: شاید پر سؤال‌ترین بحث نظریه‌ی اعداد در کنکور سراسری، همنهشتی است. به علت تنوع کاربردهای همنهشتی، لازم است تمام قضایا و قوانین همنهشتی را به خوبی بشناسید. موضوعات مطروحه در این فصل عبارتست از:

● قوانین همنهشتی و محاسبه‌ی باقی‌مانده‌ی تقسیم اعداد توان‌دار بر پیمانه‌ی دلخواه بدون آنکه لازم باشد خارج قسمت را به دست آورد.

● باقیمانده در تقسیم بر اعداد مهم و پرکاربرد مانند: ۲ و ۳ و ۴ و ۵ و ۷ و ۸ و ۹ و۱۰و ۱۱و ۱۳ و ۲۷ و ۳۷ و۱۰۰

● رقم یکان و دهگان که همان باقیمانده‌ی تقسیم بر۱۰ و۱۰۰ است.

● اعداد مربع کامل: بسیاری از خواص اعدادی که در تجزیه به عوامل اول توان‌های‌شان زوج است، به وسیله‌ی همنهشتی قابل اثبات است .

● معادله‌ی سیاله و معادله‌ی همنهشتی: آخرین بحث مطرح شده در بحث همنهشتی است که اولاً شرط وجود جواب و ثانیاً به دست آوردن جواب در صورت وجود جواب قابل طرح در سؤالات تستی است.

فصل سوم: مباحثی دیگر از ترکیبات:

این فصل روش مطالعه گسسته از دو قسمت تشکیل شده است:

الف) مدل‌های شهودی و تجسمی در ترکیبات

ضرب دکارتی و رابطه: ابتدا کتاب به مرور بحث رابطه از کتاب جبر و احتمال می‌پردازد.

گراف جهت‌دار: نوع جدیدی از گراف که برای مدل‌سازی رابطه‌ها به صورت شهودی مطرح شده است، گراف جهت‌دار است.

رابطه‌ها و گراف: در این قسمت سعی بر این است که خواص رابطه (بازتابی، تقارنی، تراگذری و پادتقارنی) از روی گراف جهت‌دار متناظر شبیه‌سازی شود.

رابطه‌ها و ماتریس‌ها: چون گراف‌ها قابل مدل‌سازی با ماتریس‌ها می‌باشند و رابطه‌ها نیز قابل مدل‌سازی با گراف می‌باشند، لذا می‌توان رابطه‌ها را نیز با ماتریس شبیه‌سازی کرد. همچنین تمام خواص رابطه را نیز می‌توان با ماتریس تحقیق کرد و در اینجا قضایایی به دست می‌آید که بیان ماتریسی از خواص رابطه است.

ب) کاربردهای ابزارهای شمارشی و اصل شمول و عدم شمول:

ابتدا لازم است مطالب درس آنالیز ترکیبی از سال‌های قبل را به خوبی به یاد داشته باشید.

نحوه مطالعه ریاضیات گسسته برای کنکور و معرفی منابع معتبر سایت ونوس

کاربردهای آنالیز ترکیبی (یعنی به دست آوردن حالات بدون شمارش آن‌ها) در این قسمت مطرح شده است. این کاربردها عبارتند از:

● به دست آوردن تعداد جواب‌های طبیعی و صحیح و نامنفی معادله‌‌ی سیاله‌ی خطی با n متغیر و مسائلی که به این صورت مدل می‌شوند.

● تعداد توابع قابل تولید، توابع یک به یک، توابع پوشا قابل تعریف از یک مجموعه به مجموعه‌ی دیگر و حالت‌های خاص و مسائلی که به این صورت مدل می‌شوند مانند توزیع اشیاء متمایز یا یکسان در جعبه‌های متمایز یا یکسان.

همچنین اصل شمول و عدم شمول و همه‌ی مسائلی که یافتن متمم‌شان آسان‌تر از محاسبه‌ی خود آن‌هاست، در این قسمت مطرح شده است. تمرینات متن کتاب و انتهای فصل در این فصل آنقدر پر مطلب و پر‌نکته است که راه را برای طرح تست‌های بسیار متنوعی باز می‌کند .

فصل چهارم: احتمال

برای تست زنی درست این فصل دی وی دی احتمال جامع تدریس استاد دادبام را حتما خریداری کنید

تعاریف مربوط به تئوری احتمال و شناخت انواع فضاهای نمونه‌ای و شناخت انواع پیشامدها و شمارش تعداد آن‌ها و نهایتاً محاسبه‌ی احتمال برای فضاهای نمونه‌ای متفاوت از مطالب این بخش است. جزئیاتی که در این فصل از کتاب مورد بررسی قرار گرفته است، حتماً باید با مطالب آموخته شده در جبر و احتمال ترکیب شود تا بتواند برای دانش‌آموز مفید واقع شود. در واقع کتاب گسسته، به سرعت مروری اجمالی بر آنچه در جبر و احتمال آموختید، انجام می‌دهد. این جزئیات عبارتند از:

● احتمال در فضای گسسته هم‌شانس ( یا همان احتمال کلاسیک که در سال‌های دوم و سوم نیز آموختید .)

● احتمال در فضای گسسته غیر هم‌شانس

● احتمال در فضای پیوسته

● قوانین احتمال ( قوانین محاسبه‌ی احتمال پیشامدهای ترکیبی مانند اجتماع و اشتراک و تفاضل و متمم و تفاضل متقارن که شباهت بسیاری به مطالب بحث اصل شمول و عدم شمول دارد).

● احتمال شرطی ( محاسبه‌ی احتمال در حالتی که اطلاعاتی داریم که فضای نمونه را محدود می‌کند.)

● قانون ضرب احتمال‌ها و استقلال و وابستگی پیشامدها (محاسبه‌ی احتمال وقوع توأم دو پیشامد در حالتی که نتیجه‌ی دو پیشامد روی هم تأثیر می‌گذارد و در حالتی که تأثیر نمی‌گذارد.)

● قانون احتمال کل و قاعده‌بیز(محاسبه‌ی احتمال وقوع پیشامدی که قبل از پیشامد دیگری رخ داده و ما از نتیجه‌ی رخداد پیشامد اول بی‌اطلاعیم.)

● متغیر تصادفی گسسته (بیانی ریاضی برای نمایش پیشامد‌ها به جای نوشتن پیشامد و معرفی تابعی دارای متغیر برای معرفی احتمال که با قرار دادن هر عدد به جای متغیر‌ها، احتمال مربوط به آن پیشامد به دست بیاید.)

♦گسسته را چگونه بخوانیم؟ ابتدا مانند هر درس دیگری لازم است مطالب اصلی کتاب در هر فصل را به خوبی در کلاس‌های درسی آموخته و مورد حلّاجی قرار دهید.

نحوه مطالعه ریاضیات گسسته برای کنکور و معرفی منابع معتبر خرید دی وی دی گسسته ونوس

پس از آموختن شالوده‌ی اصلی درس، جزئیاتی که در تمرینات کتاب مورد توجه قرار گرفته باید حتماً مورد بررسی قرار بگیرد. کتاب، بسیاری از مطالب هر فصل را در قالب تمرینات پایان فصل مطرح نموده است و به دست آوردن خیلی از خواص و روابط را به عهده‌ی دانش‌آموز نهاده است. لذا از تمرینات و جزئیات متن کتاب غافل نشوید! چون به غیر از نظریه‌ی اعداد، اکثر مطالب این درس نزدیکی تنگاتنگی با بحث آنالیز ترکیبی و مسائل شمارش دارد، لذا توصیه‌ی اکید می‌کنم، حتماً بحث آنالیز ترکیبی و کاربردهای آن در شمارش را به خوبی فرا گرفته و از کاربردهای آن در درس گسسته مطلع باشید.

زدن تست – روش مطالعه گسسته :

برای اینکه در تست گسسته حرفه ای شوید حتما دی وی دی نظریه اعداد تستی و تشریحی گسسته تدریس استاد دادبام را ببینید

پس از آموختن مطالب درسی لازم است در هر فصل، دو گروه تست را مورد بررسی قرار دهید. گروه اول تست‌هایی است که به صورت آموزشی و برای آموختن کاربردهای مطالب آموخته شده در تست‌ها بررسی می‌کنید. در واقع در اینجا شما درس را یاد می‌گیرید و می‌فهمید در این فصل چگونه سؤالاتی می‌توان مطرح نمود. فهمیدن بسیاری از کاربردهای قضایا و تمرینات مطرح شده در کتاب به وسیله‌ی حل تمرینات زیاد و بررسی تست‌های متعدد و خوب رفع اشکال کردن تست‌ها امکان‌پذیر است. به یاد داشته باشید، بهترین راه یادگیری عمیق این درس، رفع اشکال دقیق تست‌هاست. توصیه می‌کنم تعداد کمتری تست انتخاب کنید (به صورت منتخب) و برای رفع اشکال آن وقت کافی اختصاص دهید. خوب رفع اشکال کردن تست‌ها و پرهیز از استفاده از روش‌هایی مانند عدد‌گذاری یا حذف گزینه‌ها و یاد گرفتن بهترین راه حل برای حل تست‌ها، مهمترین عامل تسلط بر این درس است.

گروه دوم، تست‌هایی است که برای افزایش تسلط و سرعت و دقت زده می‌شود که ترجیحاً این تست‌ها باید در شرایط آزمون و مخصوصاً با در نظر گرفتن زمان انجام شود. بهتر است بین تست‌های آموزشی و دوره‌ای فاصله بگذارید. مثلاً تست‌های آموزشی را پس از تدریس معلمین و تست‌های تمرینی را قبل از کنکورهای آموزشی به عنوان دوره و جمع بندی بزنید. تست‌های کنکورهای پیشین به عنوان یک منبع کاملاً استاندارد می‌تواند شما را یاری کند، لذا حتماً از بررسی تست‌های کنکورهای سال‌های قبل غافل نشوید. شرکت در کنکور آزمایشی به عنوان یک خودآزمایی استاندارد، پایان بخش مرحله‌ی یادگیری شماست. از این پس با دوره‌هایی که در کنکورهای آزمایشی بعدی و در عید نوروز و بعد از عید انجام می‌دهید، سبب تثبیت مطالب این درس در ذهن خود شوید.

مفهومی شدن سؤالات گسسته:

باید توجه کرد که سال‌هاست سؤالات کنکور از قالب کلیشه‌ای خارج شده و زوایای پنهان کتاب‌ها که کمتر مورد دقت دانش‌آموزان قرار گرفته یا تست‌های ترکیبی که حاصل ترکیب چند نکته با هم است، بیشتر مورد سؤال قرار می‌گیرد. مثلاً در کنکور ۸۹، سؤالی به صورت ترکیبی از اصل لانه کبوتر و ب.م.م مطرح شد که باعث به چالش کشیدن دانش‌آموزان عزیز شد.

نحوه مطالعه ریاضیات گسسته برای کنکور و معرفی منابع معتبر . خرید دی وی دی ونوس

روش مطالعه صحیح ریاضیات گسسته کنکور

  • . باید با تمرکز حواس بالا در سر جلسه‌ی کلاس حاضر شوید و به دقت به سخنان معلم خود گوش سپارید. باید درس را در کلاس بیاموزید و هیچ نکته‌ی مبهمی برای‌تان باقی نماند.

  • 2. همان روزی که در مدرسه درس گسسته داشته‌اید، در منزل هم به خواندن گسسته بپردازید و تک تک سؤالات کتاب درسی را حل کنید و هیچ سؤالی را بدون آموختن کامل آن را رها نکنید. هر کدام از سؤالات کتاب درسی گسسته نکته‌ی مهم و تستی را در دل خود گنجانده است که یادگیری این نکات، در پاسخ‌گویی به سؤالات تستی به شما کمک زیادی خواهد کرد. سعی کنید هنگام حل سؤالات نکات مهم را از سؤال استخراج کنید و آن‌ها را در کنار سؤال یادداشت کنید.

  • 3. حال برای مرور و تکرار بیش‌تر مبحثی که آموخته‌اید، سؤالات تشریحی حل کنید و نکاتی را که از کتاب درسی آموخته‌اید، هنگام حل سؤالات بیش‌تر، مورد استفاده قرار دهید. تا جایی به حل سؤالات تشریحی ادامه دهید تا یاد بگیرید که چه نکته‌ای برای چه تیپ از سؤالات باید مورد استفاده قرار گیرد.

  • 4. اکنون که به آمادگی و تسلط کافی در درس گسسته رسیده‌اید، زمان حل کردن سؤالات تستی است. سعی کنید سؤالات تستی استاندارد را حل کنید. برای این کار به سراغ سؤالات کنکور سال‌های قبل بروید و از سؤالات تألیفی کم‌تر استفاده کنید. با حل کردن سؤالات تستی بیش‌تر، متوجه خواهید شد که چه نکاتی مهم‌تر هستند و بیش‌تر مورد توجه طراحان سؤال قرار می‌گیرند. هم‌چنین تلاش کنید سؤالات مهم و پرتکرار را نیز نشان‌دار کنید.

  • نکته‌ی مهم: حتماً برای درس گسسته خلاصه‌نویسی داشته باشید و نکات مهم را در دفترچه‌ای برای خود داشته کنید. سعی کنید حداقل ماهی یک بار آن‌ها را مرور کنید و سؤالاتی را که قبلاً نشان‌دار کرده‌اید یک بار دیگر حل کنید.

  • myblog75 myblog75