وبلاگ من

درباره همه چی

وبلاگ من

درباره همه چی

پیوندها

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

از نمای فایبر سمنت برد چه می دانید؟: اگر قصد نماکاری ساختمان خود را با استفاده از فایبرسمنت برد دارید، باید بدانید که این نوع نما در رده نمای ساختمان با قیمت متوسط قرار می گیرد.از نظر ایمنی، ورق های سیمانی فایبرسمنت برد، دوام فوق العاده ای در برابر فشار از خود نشان می دهند. اما از نظر رنگ، نمای فایبر سمنت برد رنگ پذیر است. یعنی می توان این نوع از نما را رنگ کرد و همین موضوع تنوع خاصی به این نوع نما بخشیده است. در این مقاله به بررسی نمای فایبر سمنتت برد می پردازیم.واحد تحقیق و توسعه شرکت رزین چوب راش موفق به تولید محصول جدیدی به نام کنامیت( فایبر سمنت برد ) گردیده است.

از نمای فایبر سمنت برد چه می دانید؟

یکی از انواع نمای ساختمان، نمای فایبرسمنت برد است. این نوع نما ویژگی های خاص خود را دارد و به همین علت مورد توجه سازندگان نمای ساختمان قرار می گیرد. در این مطلب سعی کرده ایم در مورد برخی ویژگی های این نوع نما به صورت خلاصه صحبت کنیم.واحد تحقیق و توسعه شرکت رزین چوب راش موفق به تولید محصول جدیدی به نام کنامیت( فایبر سمنت برد ) گردیده است.

این مطلب را حتما بخوانید: نماسازی زیبا ، ارزان و بادوام با فایبر سمنت

از نمای فایبر سمنت برد چه می دانید؟

از نمای فایبر سمنت برد چه می دانید؟

هزینه اجرای فایبر سمنت برد

اگر قصد نماکاری ساختمان خود را با استفاده از فایبرسمنت برد دارید، باید بدانید که این نوع نما در رده نمای ساختمان با قیمت متوسط قرار می گیرد. به نظر می رسد با توجه به قیمت مناسب این نوع نما، برای ساختمان های معمولی، نمای فایبرسمنت برد گزینه خوبی باشد. نکته مهم دیگر، تجهیزات برای نصب این نوع نما است که قیمت مناسبی دارد. همچنین سرعت نصب به علت ویژگی های خود پنل های فایبرسمنت برد، نسبتا بالاست. اگر قصد دارید برای نمای خود از صفحات فایبر سمنت برد استفاده کنید می توانید به سایت کونامیت مراجعه کرده و با نازلترین قیمت و از انواع فایبر سمنت برد محصول مورد نظر خود را سفارش داده. در لیست قیمت این سایت قیمت های بروز شده موجود می باشد.

ایمنی فایبر سمنت برد

از نظر ایمنی، ورق های سیمانی فایبرسمنت برد، دوام فوق العاده ای در برابر فشار از خود نشان می دهند. همچنین این نوع نما در شرایط جوی مختلف دوام خوبی داشته و دارد. نکته قابل توجه در مورد ایمنی این نوع از نما، عدم مقاومت آن در برابر آتش سوزی است. در واقع این نوع از نما در برابر آتش از خود واکنش خاصی نشان نمی دهد و نه بر گسترش آن می افزاید و نه از این گسترش جلوگیری می کند. آیا می دانید میکروبتن و انواع آن چیست؟

چگونگی وزن فایبر سمنت برد

یکی دیگر از خصوصیات فایبر سمنت برد، وزن بالای آن است. وزن ورق های مختلف فایبرسمنت برد باعث می شود تا وزن کلی ساختمان افزایش پیدا کند که بسته به زمینی که بنا بر روی آن احداث می شود، می تواند مشکل ساز باشد.واحد تحقیق و توسعه شرکت رزین چوب راش موفق به تولید محصول جدیدی به نام کنامیت( فایبر سمنت برد ) گردیده است.هدف از تولید صنعتی پانل سیمان الیافی در جهت صنعتی سازی ساختمان و دورشدن از ساخت و ساز سنتی می باشد که باعث حذف کارهای اضافی شده و موجب سبک سازی ساختمان می گردد.

مطلب جالب پیشنهادی:موارد کاربرد و امنیت فایبرسمنت

تنوع رنگ در فایبر سمنت برد

اما از نظر رنگ، نمای فایبر سمنت برد رنگ پذیر است. یعنی می توان این نوع از نما را رنگ کرد و همین موضوع تنوع خاصی به این نوع نما بخشیده است. تنوع رنگ به ویژه در دنیای امروز بسیار مهم و حائز اهمیت است و به همین منظور نمای فایبر سمنت برد مورد توجه قرار می گیرد.البته همین منافذی که باعث رنگ پذیری ورق های فایبر سمنت برد می شوند، بسیار جرم گیر هستند که خود از نکات منفی آن است.
حتما بخوانید:کاربرد فایبرسمنت برد طرح چوب

از نمای فایبر سمنت برد چه می دانید؟

نکته پایانی

امانکته پایانی در مورد نمای فایبرسمنت برد، عایق صوت و حرارت است. متاسفانه این نوع از نما به هیچ عنوان عایق صوت و حرارت نیست و همین نکته باعث افزایش هزینه های ساختمان می شود.

برای انتخاب این نوع از نما برای نماکاری باید تمامی موارد گفته شده مورد بررسی قرار گرفته و سپس تصمیم گیری شود.
  • myblog75 myblog75

مقایسه تفاوت های برنج کشت اول، کشت دوم : کشت برنج قدمتی چند هزار ساله دارد. برخی از کشورهای نزدیک به خط استوا مانند تایلند که تغییر فصول سال را تجربه نمی کنند و بارش مناسب باران را در تقریبا در تمام طول سال دارند ، دو یا سه بار کشت برنج درسال انجام می دهند.و در ایران اغلب در مناطقی که آب وجود داشته باشد و توانایی کشت برنج ایرانی را داشته باشند کشت دوم انجام کی گیرد.

مقایسه تفاوت های برنج کشت اول، کشت دوم

مراحل نگهداری و کشت دوم برنج همانند کشت اول برنج می باشد و تفاوتی از این لحاظ ندارند. برداشت این برنج نیز در ماه آبان انجام می شود. نگهداری این برنج در ابتدا نیاز به آب زیادی دارد، چرا که نشای آن در اوج گرمای مرداد ماه انجام می شود و بخار سطحی آب در این زمان بسیار زیاد است. به همین دلیل تنها کشاورزانی که از قابلیت آبیاری زمین خود به واسطه چاه مجزا یا نزدیکی به رودخانه با آب دائمی مطمئن هستند اقدام به کشت دوم می کنند.

کشت دوم برنج چه مشکلاتی دارد؟

کشت دوم برنج فقط در استان مازندران انجام می‌شود و مزایای آن افزایش تولید است. البته معایبی هم دارد که باید جدی گرفته شود. مثلا اینکه انجام دوبار کشت برنج در سال باعث می‌شود که سمپاشی علیه کرم‌ ساقه‌خوار به جای یکبار، دوبار انجام شده و باعث آلودگی آب و خاک شود.همچنین به علت نشا شدن برنج در فصل مرداد که گرمای هوا بسیار زیاد است و میزان مصرف آب برای کاشت این برنج زیاد است .

برای خرید برنج کشت اول توصیه ما به فروشگاه برنج آرتا رحیمی است که برنجی با کیفیت و با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

برنج کشت اول بهتر است یا کشت دوم

بهتر بودن یا نبودن برنج ارتباطی به زمان کاشت ندارد بلکه بستگی جنس برنج , ژنتیک و نوع برنج , زمین و خاکی که در آن کاشته می شود دارد.کیفیت برنج چین دوم که در استان گیلان به آن راتون نیز گفته می شود، به نوع نگهداری آن بستگی دارد. در صورتی که هیچ گونه نگهداری از برنج چین دوم صورت نگیرد و به صورت دیمی محصول بدهد کیفیت و مقدار بازدهی این برنج نیز بالطبع پایین خواهد بود. به این برنج در استان مازندران برنج جگل نیز گفته می شود.

فروشگاه برنج ارتا رحیمی ارائه کننده انواع برنج شمال و خرید برنج عمده (برنج ندا، برنج فجر، برنج شیرودی ، برنج طارم و …) با بهترین کیفیت میباشد.

معرفی انواع برنج ایرانی

برنج صدری

برنج طارم

برنج طارم هاشمی

سرلاشه طارم

برنج فجر

برنج شیرودی

برنج خزر

  • myblog75 myblog75

تفاوت آب قلیایی و آب اسیدی : آب ماده ای فراوان در کره زمین است. به شکل های مختلفی همچون دریا ، باران ، رودخانه و... دیده می‌شود. آب در چرخه خود ، مرتباً از حالتی به حالت دیگر تبدیل می‌شود، اما از بین نمی‌رود. هر گونه حیات محتاج آب می‌باشد. انسان ها از آب آشامیدنی استفاده می‌کنند، یعنی آبی که کیفیت آن مناسب سوخت و ساز بدن باشد. وجود هر گونه حیات، متکی به وجود آب است. آب در بیشتر فرایندهای متابولیسمی بدن، نقش حیاتی دارد. هنگام گوارش غذا، مقادیر قابل توجهی آب مورد استفاده قرار می‌گیرد.




بدن انسان به چگونه آبی نیازمند است ؟ آب اسیدی یا آب قلیایی

تقریباً 70 درصد وزن بدن را آب تشکیل می‌دهد. برای عملکرد درست، بدن ، روزانه به 1 تا 7 لیتر آب نیاز دارد البته این میزان آب به مقدار فعالیت بدن ، دمای هوا ، رطوبت و دیگر عوامل بستگی دارد. بدن انسان به آبی نیاز دارد که نمک یا ناخالصی های دیگر ( مثل باکتری یا دیگر عوامل بیماری‌زا و یا مواد شیمیایی) نداشته باشد. آب قلیایی دقیقا همان چیزی است که بدن به آن نیاز دارد.

آب اسیدی چیست؟

آب و به صورت کلی همه مایعات دارای فاکتوری به اسمPH هستند که عددی بین 14-0 می‌باشد. این عدد نشان دهنده میزان غلظت یون‌های هیدروژن محلول در آن مایع است. مایعی کهPH آن 7 باشد خنثی است و هرچقدر این عدد کوچکتر باشد نشانه اسیدیتی بیشتر و هر قدر بیشتر از 7 باشد نشانه قلیایی بودن بیشتر آب است. آب آشامیدنی چه به صورت عادی و چه به صورت معدنی،  PH بین 6.7 تا 7.4 دارد که این نشانه اسیدی بودن آن است.

آب قلیایی چیست ؟

آب قلیایی به آبی گفته می‌شود کهPH آن بالاتر از 8 باشد و همچنینORP پایین‌تری نسبت به آب‌های آشامیدنی و معمولی، معدنی و شهری داشته باشد. آب قلیایی باPH بالاتر از 8 به سلامت دستگاه گوارش شما کمک می‌کند تا عملکرد بهتر و منظم‌تری داشته باشد. ORP پایین در آب قلیایی باعث به وجود آمدن حالت آنتی اکسیدان می‌شود. آنتی اکسیدان به موادی خطاب می‌شود که خاصیت ضد اکسیدکنندگی داشته باشند.

 

چرا آب اسیدی برای بدن مضّر است ؟

مواد اسیدی دارای خاصیت خورندگی بیشتری هستند و مصرف آن باعث بالا رفت حالت اسیدی بدن می‌شود که سبب اکسید شدن راحت‌تر سلول‌های بدن می‌گردد. آب‌های اسیدی دارای فاکتورORP+ هستند و این یعنی میزان قدرت اکسیدکنندگی یک مایع، که به حضور اکسیژن‌های فعال در مایع بستگی دارد.این مسئله به این معنا می‌باشد که وجود اکسیژن‌های فعال بیشتر به معنای خاصیت اکسیدکنندگی بالاتر و ناسالم بودن آن مایع است.

بلایی که آب اسیدی بر سر بدن می آورد !!

تجمع آب با خاصیت اسیدی وPH پایین وORP بالا در بدن باعث اکسید شدن سلول‌های بدن می‌گردد، تجمع سلول‌های اکسید شده در بدن نیز یکی از عوامل اصلی سرطان در انسان نیز شناخته شده است. از دیگر خوراکی‌هایی که باعث بوجود آمدن حالت اسیدی در بدن و اکسید شدن سلول‌ها می‌شوند، می‌توان به نوشابه‌های گازدار و غذاهای آماده که حاوی مواد نگهدارنده هستند، نام برد که مصرف آب قلیایی به از بین بردن تاثیرات سوء این خوراکی‌ها کمک می‌کند.

چرا باید آب قلیایی استفاده کنیم ؟

هدف اصلی ازمصرف آب قلیایی درمان حالت اسیدوز بدن  است. تحقیقات معتبر دانشگاهی و علمی استاندارد نشان می‌دهد که یکی از موثرترین راه‌های تداوم سلامتی در بدن، مصرف آب قلیایی است. آب قلیایی باPH بالاتر از 8 به سلامت دستگاه گوارش شما کمک می‌کند تا عملکرد بهتر و منظم‌تری داشته باشد.

heart خلاصه فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
 
غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
 
سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن :
حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند

شرکت تولید کننده آب قلیایی

بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب آشامیدنی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی جدید ایرانی کلیک کنید.

  • myblog75 myblog75

حقایقی درباره فیلترهای هوا : همه ما به عملکرد اولیه در مورد فیلترهای هوا باور داریم که در رساندن جریان هوا و حفاظت از آلودگی خیلی خوب عمل می‌کنند. فیلترهای هوا برای کمترین محدودیت جریان هوای بالای مجاز وارد به یک موتور طراحی شده است. در اکثریت قریب به اتفاق، افزایش جریان هوا افزایش عملکرد موتور را که با سرعت اسب بخار و پاسخ گشتاوری (گشتاور) اندازه‌گیری شده است، به همراه دارد.

روش ارزیابی فیلترهای هوا

فیلترهای هوا طوری طراحی شده‌اند که برای مواردی که می‌توانند به موتور شما آسیب برسانند، فیلتراسیون قوی اعمال کند.چون دو فیلتر هوا شبیه بهم نیستند، جریان هوا و بازدهی فیلتراسیون کلی مشخص بسته به فیلترهوا مورد نظر متفاوت است. با این حال، بایستی اطمینان حاصل کنید که هر فیلتر هوایی که می‌خرید، برای رسیدن به جریان هوای بالا در کنار ارائه فیلتراسیون قوی طراحی شده است.هم جریان هوا و هم محفاظت از آلودگی برای عملکرد موتور بحرانی هستند. به همین دلیل یک مشتری باید همیشه فیلتر هوا را بر اساس بازدهی فیلتراسیون و توانایی‌های جریان هوا ارزیابی کند.

 حقایقی درباره فیلترهای هوا

خصوصیات فیلتر هوای نامناسب

۱.فقدان سطح مساحتی که مانع جریان هوا و مستعد نگهداشتن آلایندگی می‌شود. فوم سلولی باز معمولا با روغن اشباع شده است.

۲.آلودگی در خارج فیلتر ایجاد می‌شود و درگاه‌ها را مسدود می‌کند.

۳.فشارهای خلا بالاتر سلول‌ها را تحریک به گردادندن آلودگی به اعماق فیلتر می‌کند.

۴.وقتی که سلول‌ها مسدود می‌شوند جریان هوا کاهش پیدا می‌کند

۵.آشفتگی هوای فیلتر شده​

زمان مناسب برای تعویض فیلتر هوا

بازه زمانی تعویض فیلتر هوای خودرو به عواملی مانند اینکه خودرو در چه محیط‌هایی کار کرده است و چند کیلومتر کار کرده و در چه محیط‌هایی پارک بوده است بستگی دارد، بنابراین زمان تعویض فیلتر هوا در خودرو با توجه به این شرایط متفاوت است و حداقل هر یک سال باید فیلتر هوای خودرو تعویض شود تا به بیشترین عملکرد و بیشترین کارکرد خودرو دست یافت. فیلتر هوای خودروهایی که در مناطق پر گرد و خاک کار می‌کنند باید سریع‌تر تعویض شوند و به طور کلی هر چند ماه یک بار باید فیلتر هوای خودرو چک شود و در صورت نیاز تعویض شود.​

با شرکت سام صنعت، پای به صنعت فیلتر هوای کشور بگذارید.این شرکت با استفاده از نخبه ترین و زبده ترین تیم کارشناسی و فنی، آماده خدمت رسانیبه صاحبان صنایع و کارخانجات و نیز آماده ارائه خدمات مشاوره فنی و مهندسی در زمینه طراحی، ساخت، تأمین مواد، نصب و راه اندازی، نگهداری و تعمیرات در پروژه های صنعتی می باشد .

  • myblog75 myblog75

مشخصات سوله :یکی از کارآمدترین سازه های عمرانی سوله سازی میباشد که برای ساخت سالن های صنعتی و… استفاده میشود . پرکاربرد ترین ساختمان فولادی پیش ساخته در سراسر جهان سوله است و در بیش از ۹۰ درصد صنایع،انبارها،ورزشگاه ها،سالن های تولید دام و طیور و … بکار می رود و بنا به ابعاد دهانه،ارتفاع و طول و تحمل بار برف و باد منطقه اشکال گوناگونی در موقع طراحی پیدا می کند.

مشخصات سوله

سوله ها هم مانند دیگر انواع سازه های فلزی دارای مشخصات و ویژگی های مختص خود هستند این نوع سازه های فلزی از نظر معماری ظاهری , وزن , قیمت , استحکام و قدرت , نوع متریال , ابعاد دهانه و .. با دیگر انواع سازه های فلزی و بتنی متفاوت هستند .برای اینکه یک سوله با قدرت بالا و کاربری درست ساخته شود در مرحله اول باید نوع کاربری آن را بدانیم.که سوله ها بر اساس کارایی آن ساخته می شوند و با یکدیگر تفاوت دارند.به عنوان نمونه سوله ای که برای مصارف صنعتی طراحی و ساخته می شود با نوع تفریحی و تجاری کاملا متفاوت می باشد و نمی توان از این سوله ها در مکان ها نامناسب استفاده کرد.

“مشخصات سوله ها در نوع کاربری آن تاثیر مستقیمی دارد و بر اساس کاربری تقسیم بندی می شود”

انواع سوله از لحاظ کاربری

سوله های دامداری
سوله های گاوداری
سوله های مرغداری
سوله های صنعتی
سوله های انبار
سوله های نمایشگاهی
سوله های تعمیرگاهی
سالن های همایشات
سالن های کنفرانس
آشیانه هواپیماها
و بسیاری موارد دیگر که همه اینها از نظر مشخصات و کاربری و از لحاظ فنی و ظاهری با یکدیگر متفاوت هستند

مشخصات ساخت سوله

برای خرید سوله مناسب شما باید تمامی نکات گفته شده را رعایت نمایید تا سوله شما کارایی بالا داشته و مقرون به صرفه باشد.

وزن سوله

هریک از سوله هایی که ساخته می شوند دارای وزن های متفاوتی هستند.

روش ساخت سوله 

سوله های خرپایی , سوله های یو بی ام و سوله های تیرورقی انواع مختلف سوله ها هستند که سوله های خرپایی دارای وزن سبک تر و پایین تری هستند . سوله های قدیمی تیرورقی دارای وزن بسیار بالایی هستند و طبیعتا قیمت بالاتری هم دارند .

متریال ساخت سوله

متریال و مصالحی که در ساخت سوله ها به کار گرفته می شوند در وزن سازه تاثیر زیادی دارد اگر از مصالح سنگین استفاده شود طبیعتا وزن نهایی سازه هم افزایش خواهد داشت . عمده متریال به کار رفته در ساخت سوله ها فولاد است که به جهت سبک سازی مقدار آن را در سوله های مدرن کاهش داده اند .

تجهیزات ساخت سوله 

سوله ها در محیط کارخانه و توسط ماشین آلات و تجهیزات سوله سازی ساخته می شوند , نوع تجهیزات ساخت سوله تعیین کننده وزن آن هاست تجهیزات به روز و مدرن با استفاده از تکنیک های سبک سازی سوله وزن سازه را تا حد زیادی کاهش می دهند .

ابعاد سوله

ابعاد سوله ها در همان ابتدای طراحی سوله و بر اساس کاربری سازه تعیین میگردد , مهندسین و طراحان مجموعه طراحی ها را طبق ابعاد و نوع سوله ها آماده می نمایند و در اختیار مهندسین اجرایی مجموعه قرار می دهند تا عملیات ساخت سازه آغاز گردد .

ابعاد سوله ها همانطور که گفته شد بر اساس نوع کاربری آن ها تعیین می گردد , مثلا سوله های انبار ابعادی متفاوت با سوله های سنگین صنعتی دارند .ابعاد سوله به عنوان یکی از مشخصات سوله در قیمت سوله هم تاثیر گذار است اما قیمت نهایی و تمام شده سوله بر اساس نوع سازه است که تعیین می گردد.

شرکت شایان سازه، مفتخر است با همکاری کادری مجرب و استفاده از تجهیزات به روز خود، در کنار گروه تحقیق و توسعه، آماده ارائه خدمات طراحی، اجرا و راه اندازی سازه های فلزی سبک و سنگین، سوله و انبار، دکل های مخابراتی و انتقال برق، مخازن تحت فشار، سازه های فلزی بلند مرتبه و انواع ساختمان های فولادی باشد.

  • myblog75 myblog75

راه اندازی فست فود در لاهیجان : چند سالی است که شاهد رونق روزافزون فست فود ها هستیم . تا جایی که در قرن حاضر راه اندازی فست فود و کسب و کار های مربوط به این حوزه جزء مشاغل پر درآمد و پر سود محسوب می شوند . از این رو راه اندازی فست فود در هر ابعاد و سبکی مورد اسقبال افراد زیادی قرار گرفته است . لاهیجان نیز یکی از شهر های پرتردد ایران است که سالانه توریست ها و مسافران بسیاری را میزبانی می کند . راه اندازی فست فود در لاهیجان را می توان یکی از سرمایه گذاری های مطمئن و یک کسب و کار پر سود دانست .

چرا راه اندازی فست فود در لاهیجان :

همین جاذبه ها باعث شده است افراد بسیاری برای گذارندن تعطیلات این شهر را مقصد گردشگری خود قرار دهند . پس بسیار طبیعی است که کسب و کار های شکمی و فست فود ها در این شهر بسیار رونق داشته باشند . می توان گفت با راه اندازی فست فود در لاهیجان ، از همان ماه های اول شاهد سود بسیاری باشیم .

راه اندازی فست فود در لاهیجان

راه اندازی فست فود در لاهیجان

مشاوره و آموزش راه اندازی فست فود در لاهیجان :

برای شروع هر کار و سرمایه گذاری در بخشی ، بهتر است با مشاوران خبره و کسانی که در آن امر پیشکسوت هستند ، مشورت داشته باشید . یکی از عواملی که سبب می شود تا شما در کاری پیشرفت کنید و کسب و کارتان با موفقیت روبرو شود ، مشاوره و آموزش است . راه اندازی فست فود نیز جزء مشاغلی محسوب می شود که رقابت در این حوزه بسیار است . لذا برای اینکه با شکست مواجه نشوید ، بهتر است از تیم های راه اندازی فست فود راهنمایی بگیرید . ما به شما گروه حرفه ای و با تجربه فست فود شاپ را پیشنهاد میکنیم . شما می توانید نمونه کار های اجرایی این گروه و عملکرد موفق این تیم را از مشتریان آن جویا شوید .

خرید تجهیزات و لوازم فست فود برای راه اندزی فست فود در لاهیجان

بعد از مشاوره با تیم حرفه ای و تهیه مکان فست فود ، خرید تجهیزات یکی از عوامل تعیین کننده در موفقیت فست فود است . تجهیزات فست فود دارای انواع مختلفی هستن که شما باید بسته به مکان و منوی خود آن ها را خریداری کنید . خرید تجهیزات فست فود درجه یک و با قیمت معقولانه می تواند ضامن سود و پیشرفت شما باشد . به یاد داشته باشید خرید تجهیزات نامرغوب از کیفیت غذای شما می کاهد و در این صورت مشتری های خود را از دست می دهید .

راه اندازی فست فود در لاهیجان

راه اندازی فست فود در لاهیجان

هزینه خرید لوازم فست فود و راه اندازی فست فود در لاهیجان

هزینه های راه اندازی فست فود در لاهیجان معمولا شامل ، در نظر گرفتن مبلغی برای اجاره یا خرید مکان ، خرید تجهیزات فست فود ، تهیه منو ، اجرای دکوراسیون و استخدام پرسنل می شود . که موارد اخیر را می توان جز هزینه های جاری فست فود دانست . از آنجایی که لاهیجان شهر توریستی محسوب می شود عمده سرمایه شما صرف تهیه مکان می شود . در بقیه موارد معمولا قیمت ها در تمام کشور یکی می باشد . برای اطلاع از قیمت های تجهیزات فست فود به صفحه تماس با ما مراجعه کنید .

  • myblog75 myblog75

دلایل بی اختیاری مدفوع چیست و چگونه درمان می شود ؟  یعنی فرد کنترل بر دفع مدفوع ندارد که این عدم کنترل میتواند نسبی و گاهگاهی باشد و یا کامل و همیشگی باشد. کنترل طبیعی مدفوع براساس عملکرد درست عضلات لگن،رکتوم،اسفنکترهای مقعدی و شبکه عصبی آن دارد.

دلایل اصلی بی اختیاری مدفوع از دید پزشکی چیست ؟

توده مدفوعی تشکیل شده در رکتوم بعلت یبوست مزمن که باعث فشار وکشیدگی و ضعف عضلات اسفنکتری میشود منجر به نشت مدفوع شل از مقعد میشود.

 اسهال که نیاز فوری به دفع وجود دارد امازمان کافی برای رسیدن به توالت وجود ندارد و مدفوع بی اختیار دفع میشود.

صدمه به عضلات اسفنکتری بدنبال جراحی یا تروما باعث بی اختیاری میشود.

صدمه به شبکه عصبی ناحیه مقعد که عضلات اسفنکتری را کنترل میکند باعث بی اختیاری بدون حس دفع میشود و میتواند بعلت زایمان یا تروما ودیابت باشد.

هموروییدهای بیرونی که مانع از بسته شدن کامل اسفنکترها میشود میتواند باعث دفع بی اختیار مدفوع شود.

صدمه به عضلات و اعصاب ناحیه لگن در حین زایمان میتواندسالها بعد باعث بی اختیاری شود و بصورت پرولاپس رکتوم و رکتوسل نمایان شود.


چه عواملی در بی اختیاری مدفوع تاثیر گذارند ؟

  1. سن بالای ٦٥سال
  2. خانم ها
  3. زایمان
  4. یبوست های مکرر
  5. بیماری که باعث صدمه به اعصاب میشود

روش های تشخیص برای بی اختیاری مدفوع چیست ؟

معاینه مقعد و رکتوم
کشت مدفوع
تستهای خونی
باریم انما
الکترومیوگرافی

درمان بی اختیاری مدفوعی چگونه است؟

نقش تغذیه در بی اختیاری مدفوع

تغذیه نیز در بی اختیاری مدفوع نقش بسزایی دارد بایستی غذاهایی که باعث اسهال یا یبوست میشوند حذف شوند

تجویز دارو

برای رفع یبوست و اسهال  بکارمیرود.

آموزش های دفع صحیح مدفوع

توالت رفتن منظم،تحریک اسفنکتر مقعدی با انگشت چرب و استفاده از شیافهای محرک روده
و استفاده از ورزشهای مخصوص


جراحی برای درمان بی اختیاری مدفوع

معمولا در موارد شدید بی اختیاری انجام میگیرد و شامل اسفنکتروپلاستی، استفاده از عضلات دیگر بجای اسفنکتر صدمه دیده و در نهایت استفاده از اسفنکترهای مصنوعی میباشد.

استفاده از ژل Solesta

یک نوع ژل تزریقی است که باعث افزایش حجم بافت رکتوم میشود و در بعضی بیماران موثر است.

شفاکلینیک ، مرکز تخصصی درمان بیماریهای نشیمنگاهی از جمله درمان بواسیر ، درمان شقاق ( درمان فیشر ) ، درمان کیست مویی ، درمان فیستول ، درمان توده های ناحیه تناسلی ، درمان زگیل تناسلی به طور تخصصی و بدون درد و بیهوشی می باشد.




  • myblog75 myblog75