وبلاگ من

درباره همه چی

وبلاگ من

درباره همه چی

پیوندها

اقامتگاه بومگردی سرونوش

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۳۵ ب.ظ

اقامتگاه بوم گردی سرونوش

09114481870

این اقامتگاه بومگردی درعلی آباد کتول، روستای قریب آباد واقع شده است. این اقامتگاه بوم گردی با مساحت 3000 مترمربع و 6 اتاق ظرفیت پذیرایی از 34 نفر را دارد. بنای این اقامتگاه در دو طبقه و با مصالح چوب و گل به شیوه ای سنتی ساخته شده است.

این بوم گردی دارای 3 اتاق 12 متری و 3 اتاق 15 متری سنتی و کف خواب می باشد که توالت ایرانی، توالت فرنگی و حمام در تمامی آنها بصورت مستقل تعبیه شده است. اتاق های این خانه بومی دارای سیستم گرمایشی بخاری گازی و به دلیل آب و هوای خنک در چهار فصل سال، فاقد سیستم سرمایشی هستند.

مسافران عزیز برای اقامت در بوم گردی در علی آباد کتول می توانند انواع غذاهای محلی از جمله ته چین اسفناج با گوشت بره، ته چین مرغ و بادمجان، چلو ماهی قزل آلا، زرشک پلو با مرغ، لوبیا پلو با گوشت بره، باقالا پلو با گوشت بره، میرزا قاسمی، آش محلی و ... را با هماهنگی قبلی سفارش دهند.

سرویس خواب جهت اقامت مهمان‌ها به‌صورت رختخواب سنتی با ملحفه تمیز و بهداشتی می‌باشد. طبخ انواع غذاهای بومی، ارگانیک و گیاهی، همچنین طبخ غذاهای ویژه به صورت سفارشی همراه با فضای مخصوص خانوادگی، پخت و سرو کباب در محوطه باغ از امکانات این اقامتگاه می باشد. همچنین لباس محلی و کارگاه بافندگی برای عکاسی و فیلمبرداری در اقامتگاه موجود است

شرایط پذیرش اقامتگاه بومگردی سرونوش

1- جاده اقامتگاه تا ابتدای روستا آسفالت و در چهار فصل سال قابل دسترسی ست.مسیر پیاده روی از انتهای جاده آسفالت تا اقامتگاه، حدود 100 متر است.

2- استعمال دخانیات در اتاق ها و محوطه سرونوش ممنوع است. برای آسایش و راحتی مسافران، محل مناسبی را برای آن در نظر گرفته ایم.

3- لطفا از پخش موزیک با صدای بلند و یا رفت و آمد با سر و صدای زیاد در ساعات پایانی شب پرهیز کنید.

4- مراقب کودکان نوپا و کنجکاو خود باشید. فاصله اقامتگاه تا نزدیک ترین مرکز درمانی 20 کیلومتر است. لطفا حساسیت به گزش حشرات، حساسیت و یا نیاز دارویی خاص را به ما اطلاع دهید.

5- حیوانات ساکن اقامتگاه همگی اهلی هستند اما از آنجایی که شما را نمی شناسند، از نزدیک شدن به آنها خودداری کنید.

6- مسئولیت مراقبت از اموال شخصی و قیمتی به عهده مهمان است.

7 - ارائه کارت ملی و مدارک محرمیت برای تمامی مسافران الزامی ست.

 8- در صورت پذیرش تور های گروهی، توضیح رعایت موارد فوق بر عهده مسئول گروه است.

9- هرگونه ایجاد مزاحمت برای اهالی روستا، ورود بی اجازه به باغ همسایگان، آزار و اذیت حیوانات روستا و خسارت به محصولات کشاورزی، به معنی فسخ قرارداد ما با شما بدون عودت هزینه خواهد بود و باید سریعا سرونوش را ترک کنید.

امکانات اقامتگاه بومگردی سرونوش

امکانات و خدمات ارائه شده در بومگردی سرونوش در جهت رفاه و آسایش هر چه بیشتر مسافران می توان به لیدر محلی، لیدر مجرب و مسلط به زبان انگلیسی، فروشگاه صنایع دستی، فروشگاه مواد غذایی، طبخ انواع غذاهای محلی اورگانیک و گیاهی، طبخ غذاهای ویژه به صورت سفارشی اشاره کرد. برای حیوانات خانگی خود نگران نباشید، می توانید با هماهنگی قبلی با صاحب اقامتگاه، جای مخصوص و خدمات غذایی برای آن ها تدارک ببینید.
 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی