وبلاگ من

درباره همه چی

وبلاگ من

درباره همه چی

پیوندها

تولید فیلتر هوا در منزل

دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۲۶ ب.ظ

تولید فیلتر هوا در منزل : یکی از صنایع پرمخاطب و پر فروش و پرسود ، صنعت فیلتر هواست . مواد اولیه فیلتر هوا ، قیمت آنچنانی ندارند و همچنین تولید و ساخت آن به دو روش دستی و به وسیله ماشین آلات و خط تولید قابل انجام است.

تولید فیلتر هوا

برای ساخت و آماده سازی خط تولید فیلتر هوا به وسیله ماشین آلات، دستگاه ها و تجهیزات گوناگونی وجود دارد که هرکدام بخشی از تولید فیلتر هوا در منزل را انجام میدهند. و برای ساخت و آماده سازی خط تولید فیلتر هوا به روش دستی ، موارد مورد نیاز : پلی – ایزو – کاغذ چین خورده استاندارد فیلتر هوا – کاغذ خام فیلتر هوا – دی ام اف – چسب کاغذفیلترهوا – توری فیلترهوا میباشد.

فیلتر هوا در ماشین، مانعی برای جلوگیری از ورود ذرات معلق هوا و آلودگی ها و حشرات و… میباشد . فیلترهوا ی استفاده شده در بازه های زمانی مشخص ( با توجه به میزان استفاده از خودرو، میزان آلودگی محل و … ) تعویض میگردد . اگر در خودرو از فیلتر هوا استفاده نشود . ذرات آلوده باعث بسته شدن راه های عبور هوا میگردد و در مسیر هوا، تداخل ایجاد میکند و باعث افزایش مصرف بنزین خودرو میگردد .

تولید فیلتر هوا در منزل

تولید فیلتر هوا در منزل

به دلیل استفاده مکرر خودرو ها از فیلتر هوا ، تولید فیلتر هوا در منزل ، از سریع مشاغل خانگی پر سود و راحتی است که به صورت مداوم ادامه دارد . تولید فیلتر هوا بسیار راحت است و با مواد اولیه و دستگاه های مورد نیاز که قیمت آنچنانی ندارند ، انجام میگردد . نیروی انسانی نیز میتواند از یک نفر باشد تا چندین نفر .

کاغذ فیلتر هوا از سلولز میباشد که ذرات معلق در فضا را جذب میکند و سپس با مواد فیلتر خود، ترکیب مینماید. علاوه بر اینکه فیلتر هوا مانعی در برابر ذرات معلق و آلودگی هاست ، مانع ورود هوا نیز میباشد که در این حین عمل سوخت انجام گردد .انواع فیلتر هوا به صورت دایره ای ، مسطح و مستطیلی استفاده میگردد .

ماهانه شصت هزار کاغذ خام و مواد اولیه بصورت امانت ( بدون دریافت کوچکترین مبلغی ) در اختیار مشتری قرار داده میشود و مشتری در ماه مونتاژ کرده و به شرکت میفرستد و دستمزد میگیرد دستمزد مونتاژها بسته به انواع فیلتر متفاوت میباشد (از ١٢٠تومان تا ۴٢٠تومان) از لحاظ کرایه یکسر با شما میباشد یکسر با شرکت .

اگر قصد دارید تولید فیلتر هوا در منزل را راه اندازی کنید و یا در این حوزه نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید ، کافیست با ما تماس بگیرید و یا با تکمیل فرم زیر منتظر تماس کارشناسان ما باشید .

 چین کن فیلتر روغن ۲۰۶ | انواع چین کن کاغذ | چین کن غلتکی | چین کن کاغذ ماشین سنگین |  چین کن زیکزاکی | انواع فیلتر هوا

  • myblog75 myblog75

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی